Flyverdragter.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    ChathrineChathrine
    Medlem

jeg har også kigget på kvicklys flyverdragter, men skal jeg være helt ærlig så synes jeg dem de har for tiden er gimme. Synes 500 er mange penge for en grim dragt. Ved godt det vigtigeste er at de er vandog vindtætte og det er de jo siden de har vundet tester, men ja jeg synes nu også det må være lidt pæne.. Men jeg tror den der instruktion med en håndfund gav mening.. -tak.. 😉

ChathrineChathrine
    Medlem

Jeg er blevet i tvivl om størrelsen på flyverdragten jeg skal købe til min datter. Hun er st. 86 i tøj, men skal jeg så købe 86 eller 92 i flyverdragt?? Og er der nogen der ved hvor man i københavn kan købe en lilla me too flyverdragt i de størrelser?? Jeg har helt forelsket mig i den dragt også selvom prisen er lidt høj og den ikke er med i nogen tester, men jeg har nu altid været glad for det mærke.. Alternativet er en fra H&M, nogen der kan anbefale den?? Det vigtigeste for mig er at den er varm og vandtæt.
    kathrine

Anonym
    Gæst

Hej, jeg sværger selv til Kvickly’s flyverdragter, men det var et sidespring…

Tommelfingerreglen med flyverdragter er, at når barnet har dragten på, skal der stadig være en god håndfuld stof i skridtet, så er der plads nok i dragten. Giver det mening? Det håber jeg.

God jagt på den lilla 😉
    Jenny

Hej Chathrine.

Prøv at kigge her; http://www.metoo.dk/Forhandler-15.aspx

Der kan du finde forhandlere af Me Too tøj i dit område.

Kristine

ChathrineChathrine
    Medlem

det er også det jeg tænker på, men har også kigget på reima, de skulle være vand og slidstærke.. men igen de skal jo ikke løbe rundt i en alder af 1 år.. så det vigtigeste er vel at den er tæt og varm. men hvilken er lige det?? nøj det altså svært.. Og har været inde på den der me too side, men ingen af de forhandler ligger lige i nærhenden og den bahne der ligger i fields har ikke overtøj fra me too.

PatellaPatella
    Medlem

Synes osse det er svært med størrelsen, men umiddelbart ville jeg – uden at have set din datter – sige 86. 92 lyder stort.
    Esther bruger 80 – 86 i tøj og den flyverdragt hun har er 86 – og for stor. Hun kan bruge den om en månedstid tror jeg… eller når hun begynder at gå.. Der er ihvertfald for meget stof til at kravle i *S*

Jeg kender slet ikke MeToo’s flyverdragter. Har heller ikke erfaring med H og M’s, men mon ikke de er fine?? Det er jo ikke den vilde ekstreme leg vores 1 årige skal ud i… Højst lidt sandkasse ; )

Kh.

PatellaPatella
    Medlem

Esther har en Reima. Den er stor i størrelsen og meget bred. Og så er den ekstra foret på numsen, så man ikke bliver kold i førnævnte sandkasse ; ) Jeg købte den på knaldtilbud – ellers vill ejg heller ikke have købt så dyr en sag til det behov hun har i år. Hvad med en brugt reima fra Trendsales??
    Pt. har hun en tyk ulddragt på med regnbukser ud over – det er ihvertfald varmt og vandtæt. Og så har hun osse storebrors aflagte at skifte med… Men hun kravler kun – hvis hun kunne gå tror jeg ikke det ville være nødvednigt med to…

Summasummarum: Hvis det var mig, ville jeg enten købe en brugt ‘mærkevaredragt’ eller en ny billigere. Det modsvarer fint det vores unger skal bruge i år.

Kh.

ChathrineChathrine
    Medlem

Ja jeg har så lige været ude og købe en me too, og den virker lækker, men eftersom ingen kender til den eller der ikke er blvet lavet nogen test med det mærke må jeg jo gøre det.. Hehe min datter må stå model til vind og vejr.. Den virker slidstærk på ydersiden, let foret med fleece indvendigt og har tapet syninger(står der). Jeg har kun gode erfaringer med me too, så har høje forventninger, men det må komme an på en prøve.. Den kostede 500,- hvilket er okay hvis den holder hende varm og tør..

snenegersneneger
    Medlem

er der så ikke noget med at de ikke kan tåle at komme i varmeskab? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor udbredt varmeskabe er i DK, men i Sverige har alle vuggestuer varmeskab, ligesom der også er varmeskab i vores vaskekælder.

Tænker bare det vil være lidt ærgerligt, hvis man ikke kan putte den i varmeskabet når den er våd og måske skal bruges inden den ellers vil nå at tørre…

Nå, det blev en længere smøre..

vh sneneger, som skal på arbejde for første gang i morgen. Gad vide om der overhovedet kan komme andet end gagaga ud af munden på mig 😮

ChathrineChathrine
    Medlem

jo det tror jeg heller ikke den kan, men tror samtidig ikek at den når at blive så våd at den ikke kan nå at tørre, da de i vores vuggestue ikke går ud når det regner og de er ikke ude mere end en halv time. det jo også begrænset hvad den skal kunne når de er så små, men varm og vandtæt skal den være.

Anonym
    Gæst

hej magnus har en lego i str 86… han bruger ca 86 i tøj også og dragten passer ham men han kan godt vokse lidt i den… altså han svømmer ikke væk i den…. det er nemlig trals for dem syns jeg..

knuz heidi der laver sort gryde til aften har aldrig prøvet det før…

ChathrineChathrine
    Medlem

ja resten af dagen vel og mærke, for tilbudet gælder kun torsdag-lrdag.. Men jeg har lige sparet 160 på en reima flyverdragt.. Vi byttede me too’en tilbage da den alligevel var for lang i ærmerene men passede i kroppen, ærgeligt for den b´var lige mig.. Men nu har hun en lyserød og grå..

Anonym
    Gæst

skulle vist være ret godt i forhold til Politikens test (mener jeg) – sådan købte vi i hvert fald for 2 mdr siden på trendsales, til 100 kr og man kan bare ikke se den har været på:-) Str. 86…
    Pøj med det!
    Kh
    Mette

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.