det er jo faktisk torsdag………..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 det er jo faktisk torsdag………..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Lea1975Lea1975
    Medlem

hejsa her sagde vægten minus 1,3 kg ved sidste vejning.
    var i vejle i mandags og der fik jeg min dato til operation og det blir den 17 dec og jeg glæder mig helt vildt
    mangler at tabe 7 kg men det skal jeg nok klare. man kan jo snyde med slankepiller osv

Anonym
    Gæst

hej
    Ja selvom der ikke er så mange med i vægtklubben længer så kæmper jeg jo vidre….. og idag minsanten om ikke vægten sage 92,5kg det er minus 2kg jubiiiiiiii så mangler jeg kun 2,5 til mit næste mål som jeg jo gerne skulle nå inden vi skal til julefrokost den 29nov med mortens arbejde.
    Jeg har købt den flotteste kjole og den dyrest nogen sinde :0)
    en sort der går til knæet med lange blonde ærmer den er såret under brystede så jeg får en kæmpe barm også falder den så smukt om hoften og maven så man ikke kan se forklædet…..

glæder mig vildt skal også have den på til det brullyp vi skal til i jan….

men tænk sig nu mangler jeg kun 12,5 kg i forhold til de 22 jeg startede ud med dejligtttttttttttttttt
    ja altså så er jeg tilfres i fælge bmi osv skulle jeg af med 10 mere fuck det er vildt…. nå men så er jeg helt nede før alle ungerne og jeg var godt til fres med mig selv den gang….

nå men ungerne skal have lidt morgenmad
    god dag
    knuzzzzzzz

snenegersneneger
    Medlem

Men Heidi, hvor er det flot – tillykke med det. Jeg kan sørme godt forstå du er stolt og glad og så skal der bestemt også lidt selvforkælelse til i form af din fine kjole :o)

Her går det desværre den forkerte vej. Jeg satser på at gå i gang igen når Emil er kørt ind i vuggestuen.

vh sneneger og Emil, som er institutionsbarn fra på mandag…gisp….

Super fedt søde at det allerede bliver i december du skal opereres! Ej hvor bliver det vildt!
    Knus Kristine – som er meget fraværende *hehe*

Det er sgu super godt gået Heidi!! Og du er jo en flot kvinde så du bliver garanteret GUDESMUK i din nye kjole!! Håber du sætter et billede på :o)

Og Lea, hvor er det dejligt du endelig har fået en dato til din længe ventede operation! Og self. ska du nok nå de 7 kg!!

Held og lykke begge to!

Natasja, der stadig vejer 3,5 kg for meget ifht. vægten før fødslen, men er igen gået i gang med at tabe det sidste! & Josefine 220907, min lille frankfurter Pølse :o) Lang og dejlig tyk ;o) Hehe

Anonym
    Gæst

Det er da super dejligt med tab og dato:-)
    Jeg svinger lidt mellem at veje 1½ kg for meget og så at ligge hvor jeg skal, men dét klager jeg bestemt ikke over. De 20 kg jeg tog på, er helt væk, skønt. Og nu er gymnastik begyndt igen så det skal nok gå:-)
    Kh
    Mette

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.