Ander der var lige så heldig som os igår aftes/nat

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Ander der var lige så heldig som os igår aftes/nat

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej
    Ja vi havede da forventede en ked magnus og freja igår når det nu var nytår, men næe nej.
    Magnus kom i seng som han plejer og sov. Freja fik lov til at se en film med os og var med ude at skyde af også i seng vi lovede hende at vi vækkede hende inde 0.00 så hun kunne komme med ud og se det.
    kl 23.55 vågnede jeg så freja som kom med i stuen og vi så alle de fine raketter ud af vinduet da hun havede set 5-10 min sage hun er det snart færdig? Hvilket jeg svarede nej der går noget tid endnu vil du gerne ind at sover igen da. JA okay så kom hun ind i sengen og faldt i søvn igen hurtig selvom det bragede.
    Ja og magnus han sov og sov og sov intid her kl 6 til morgen som han plejer ikke så meget som engang vågnede han ved alle de brag.
    Manden og jeg havde sat baby alamerne til også gik vi ud og fyrede det sidste af og skålede og spiste krandsekage.
    Lidt trist at der ikke lige var ander når de nu bare sov, men hyggeligt var det nu.

ja så vi var heldige var i lige så heldige??
    KNuz heidi og magnus 16 uger

Anonym
    Gæst

ja vi var så Anders sov fra kl 20 til 00.30 hvor det værste var overstået og han stod i køkkenet hvor der var 4 andre børn der løb hujende igennem samt 2 hunde der legede lige ved siden af ham og lige ved siden af sad vi voksne og snakkede på livet løst og ind i mellem lidt højt men knægten sov bare.
    Da han vågnede fik han en tår bryst og så faldt han først i søvn igen omkring kl 2.15 da vi kørte hjem og så sov han indtil kl 9.45 dog lige med en amme tår ved 8 tiden i morges så han sov også godt må man sige.

Nadja på snart 4 he he hun var sej stod op kl 8.30 i går og gik først omkuld kl 02.30 i nat.
    Men hun er så også hammer træt i dag og er lige hoppet i seng for at se krummerne så hun sover nok snart

knus Henriette og Anders 4 md idag juhuuuu

puffelinepuffeline
    Medlem

Jep, vi var også heldige. Vi var ude hos nogle venner, men Thea gik alligevel i seng 19.30, som hun plejer. Hun vågnede dog tre gange de første timer (skulle bare have sutten), men sov ellers fra bulder og brag til kl. 01.00. Hun blev så ammet – og vi andre nåede endelig til desserten, og så tog vi hjem kl. 02.00. Der var helt stille i vores del af byen, så vi gik bare i seng og sov til kl. 8.30! Superdejligt, selvom mor her var ved at få flip af alle de brag fra 19-22

Puffeline (og Thea, som er 13 uger gammel i dag.)

Anonym
    Gæst

Begge mine drenge sov først kl ca 1 i nat, så det….! Til gengæld var der faktisk ingen problemer med at de var så længe oppe..
    -Vi var jo i en lækker, lækker spejderhytte, 50 mand, med vores to bedste vennepar og disses drenge, som er vores store søns bedste venner. Fantastisk at se de 3 drenge fistre rundt fra 16-midnat, uden problemer, bare god leg:-)
    Viggo bøvler vi jo med hver eneste aften minimum 3 timer, så der var ikke noget nyt. Bortset fra at vi i går ikke forsøgte at putte ham før vi var næsten helt sikre på at der ikke var mere bøvs i ham. Så ved 1-tiden lykkedes det – og så dansede vi løs til kl 5:-)
    -Der var en fyr, der ringede til sin bror i Australien – og han fortalte ham om de dansende babyalarmer – dem var der nogle stykker af!
    Jeg fik 2 timers søvn, fra 5.30-7.30… stor brunch, oprydning, hjem. Nu har jeg lige fået lov at sove 2 timer mere – jeg er et menneske igen (min mand sov 1½ time i bilen så det var min tur..)
    Sikke en fest!! Jeg er helt høj stadig:-)
    Kh
    Mette

SusieBpSusieBp
    Medlem

Hej..

Her kom Caroline i seng kl 23 (plejer at sove mellem 22 og 23) og så sov hun til kl. 8.30, uden at vågne af alle de brag som kom.. Der var endda nogle idioter ved naboen som smed et kanonslag hen imod os så det lå 10 meter fra os.. Og det var lige ude foran det vindue hvor Caroline sov, men hun vågnede ikke..
    Vi havde en rigtig hyggelig aften (vi var 6 voksne og 2 små børn)

Susie og Caroline 3 mdr. d. 3/1 (som skal vacc. i morgen…….)

signedpsignedp
    Medlem

Erik på 3½ havde fået lov til at være oppe lige så længe han havde lyst til. Vi fyrede bordbomber og champagnepropper af og legede med serpentiner. Vi gik ud og skød lidt (8 skud) med hundeproppistol, og gik en lille tur i mørket. Derefter kundgjorde han at han var træt og ville hjem i seng. Jeg lukkede døren ind til ham kl 20.05. Han vågnede omkring 0.30, hvor han sad op i sengen og så forvirret ud. Da jeg spurgte om han ville med ud og kigge eller sove mere, lagde han sig ned igen. Næste gang vi hørte ham var kl 8.

Kirsten var vågen til 21.30, hvor hun faldt i søvn på min arm. Hun sov fra al fyrværkeriet, og vågnede kl 4 og kl 5.30. Hun faldt i søvn kl 7. Så de har begge to været eksemplariske – dog synes jeg det har været en hård nat, og jeg har været lidt flad idag. Men det er vel mere reglen end undtagelsen at man skal være halvtræt 1. januar.

Godt nytår fra Signe

PolkaaPolkaa
    Medlem

Hej 🙂

Vi havde en præmiebaby, der sov under dronningens nytårstale, smilede og legede under dinneen og gik i seng uden protest kl. 20.00. Han sov til kl. 3.30 hvor vi gik til ro og efter amning sov han videre til kl. 10 – så vi havde en dejlig rolig nytårsaften.

Godt nytår til jer alle 🙂

Polkaa

ninie01ninie01
    Medlem

Hejsa…

Godt nytår :o)

Asta var også supergod. Hun sov fra 2130 til kl 3, hvor vi vækkede hende, fordi vi skulle hjem (hun vågner altid når hun får overtøj på og kommer i liften) – så trillede vi hjem med barnevognen (var hos venner tæt på hvor vi bor). Var hjemme kl 4, hvor Asta fik lidt at spise og så sov hun igen kl. 4.30 (udover at hun sov i barnevognen på vej hjem). Desværre var der nogle fulde fjolser, der valgte at fløjte løs på nogle af de der nytårsfløjter hele vejen fra 4. sal ude på opgangen (vi bor i stuen) – det kunne høres tydeligt hos os hele vejen ned og så bankede de på døren hos os, hvilket resulterede i, at Asta vågnede, da hun kun lige var faldet i søvn. Nøj, jeg var gal, for jeg var også kun lige selv faldet i søvn og havde sovet 10 min, men Asta faldt rimeligt hurtigt i søvn igen og sov tungt til kl. 9. Så hun var bare go’! Derefter tog Søren sig af hende indtil kl ca. 10.30 hvor hun så tog 2½ time mere… så jeg fik min skønhedssøvn :o)) Virkelig en god oplevelse, havde været lidt nervøs for hvordan det ville forløbe. Sikke nogle superbebser, vi har ;o))

Mvh Nina

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.