røde pletter?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    kampradkamprad
    Medlem

Hejsa.. Har lige et spørgsmål.. Når August begynder at spise (dvs når han er rigtig sulten ) får han nogle røde pletter i hovedet. begge hans øjnbryn bliver knald røde og flere steder i ansigtet bliver han ild rød.. Jeg bliver så nervøs for om det er min mælk der er noget galt med (jeg ammer stadig!) Men der her bare ikke været nogen problemer før nu.. Nogen der ved hva det kan være?
    Nikita og August som bliver 4 måneder om 3 dage

Anonym
    Gæst

Hej Nikita
    Viggo har det også ind imellem – jeg tror det bare er ophidselse, at blodet løber til… nogle gange er det der når han er rigtig træt også. Eller hvis han lige er taget ind fra kulden.Tror ikke du skal bekymre dig. Men hør lige hvad det andre skriver:-)
    Kh
    Mette

Hey du :o)

Ja jeg tror altså også at det er fordi han bliver sur.. Josefine bliver også rød ved øjenbrynene og rundt om øjnene når hun bliver sur og er træt. .. Tror ikk du skal bekymre dig om det er mælken ..

Natasja & Josefine

snenegersneneger
    Medlem

Når Emil begynder at blive træt bliver han ildrød over øjnene og øjenbrynene. I starten troede jeg at han var allergisk over for vores to katte og havde nærmest bestilt tid hos dyrelægen til aflivning, men besluttede så at vente lidt.

Efterhånden som jeg lærte hans tegn at kende var det tydeligt at der var et mønster i det. Nu behøver jeg slet ikke vente på at han gnider sig i øjnene eller andet før jeg lægger ham, jeg kan med det samme se på hans øjenbryn at han er træt.

I julen var vi hos svigerfamilien som vist nok synes jeg var lidt hysterisk da jeg pludselig ville lægge ham for på dem virkede han ikke træt. Jeg overgav mig og lod ham blive oppe lidt længere, resultatet var at vi tyve minutter senere havde en overtræt og skrigende Emil.
    Efterfølgende dag tog jeg kommandoen og lagde ham ved den første rødmen, dog først efter at have diskuteret dette med de åh så kloge svigerforældre – han faldt i søvn med det samme :o)
    Svigerfar synes dog stadig at jeg er hysterisk og overbeskyttende – men ham om det.

Hov – det blev jo til en helt anden historie, men altså bare mit bud på rødmen ;o)

Vh sneneger

kampradkamprad
    Medlem

Hey 😉 ja men problemet er at han er ikke sur eller noget.. slet ikk.. Han spiser lige så fredeligt og 5 min efter slår han totalt ud. Men der er sikkert ikk noget galt så?!

mmajssmmajss
    Medlem

Emma har også nogle røde pletter ved øjenkrogene som også kommer når hun er træt. Troede bare at det kun var hende der var lidt udnerlig på det punkt – og ja folk kigger underligt når man siger at det kommer når hun er træt – men det er et rigtig godt tegn….Nu har det så bredt sig til at være rundt om øjnene også 🙂

VH Majs og Emma som lige er blevet lagt og forhåbentligt snart sover – i mere end 45 minutter 🙂

Hmm.. Ja måske træthed?? Så ved jeg det ik, men tror ikk han slår ud af mm.. MEN.. I dont know..

Natasja & Josefine

Anonym
    Gæst

Og her skyldes det, som også Sneneger skriver, træthed…og det er bare om at lægge stumpen ved første tegn, ellers er der lagt i kakkelovnen til mor i løbet af ganske kort tid….

KH

Lene og August…16 uger i overmorgen

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.