vil kun have flaske fremfor bryst (langt)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 vil kun have flaske fremfor bryst (langt)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    metog90metog90
    Medlem

hej med jer. ved ikke om der er nogen i samme situation eller on der er nogen der kender til lignende tilfælde. jeg har nu ammet min datter i tre mpneder. hun har aldrig spist meget men det har fungeret problemfrit. nu ligepludselig vil hun ikke have mælk fra brystet mere. hun vrider og vender sig når jeg prøver at ligge hende til. i starten troede jeg bare at hun ikke var sulten og ventede men til sidst syntes jeg godt nok at nu var det lige lovligt lidt hun spiste. hun har vel taget når hun var desperat nok men det me´st om nbatten og når hun halvsov. dvs. hun ghhar taget fra bryst når hun var træt og måske ikke har noget at tænke så meget. men her om dagen vil hun ikke og jeg føler virkelig at jeg presser hende. for tot dage siden prøvede jeg så at malke ud og give hende sutteflaske – så æder hun pludselgi løs. og det er selvom jeg ligger hende i samme stilling som hvis jeg ville tilbyde hende brystet. hjælp hvad sker detr. det kan ikke være det med at jeg lugtetr anderledes for hun vil jo gerne have mælken og hun er sulten. jeg har aldrig hørt om andere der havde dette problem. skla lige siges at dette er mit andet barn og jeg ammede hendes bror i 11 måneder. jeg har ikke noget imod at malke ud men det er dog ret tidskrævede hvis det skal dække måltider hele dagen. jeg synes blot det er så mystisk at jeg må høre om nogle derude har hørt om dette tilfælde før?
    hilsen tina og mona 300907

sommer06sommer06
    Medlem

Læs mere her:

http://www.fogf.dk/Ammeraadgivningen/index.php?artikel=4#7

Mit første barn havde sådan, men hun vendte tilbage til brystet i løbet af nogle dage.

Kh
    Dorte

Vores datter gør lidt det samme lige nu. Først var det det ene bryst hun bestemt ikke ville spise fra. Hun brokkede sig og det endte i gråd. Jeg prøvede så at aflede hende elelr acceptere hvis ikke hun var mere sulten. Nu er det så begge bryster. Hun spiser ikke særlig meget synes jeg, men der er stadig gode tunge bleer. SÅ jeg overbeviser mig selv om at hun får nok. Jeg malker osgå ud for at holde produktionen igang. Har prøvet at tilbyde hende flaske med min mælk og hun slugte den med velbehag. Det skal så siges at hun er en smule førkølet, så måske det er derfor det ikke er så behageligt at spise, men ved ikke om det er det.
    Er du kommet over dit problem? Prøvede du at ringe til ammerådgivningen? Det vil jeg ihvertfald gøre og så prøve at flytte amningen ind i sengen. Her er det nemlig først om eftermiddagen og resten af dagen det sker. Ellers spiser hun rimeligt.
    Hilsen gravidforsttime med en skøn datter på lige knap 13 uger.

Anonym
    Gæst

og ellers ås hent hjælp på http://www.ammenet.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.