Menstruation – hvornår?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Menstruation – hvornår?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Lea1975Lea1975
    Medlem

hejsa
    her er jeg i gang med gang nummer to 🙁 Malou er ren flaskebarn, så ved ikke om det tæller
    knus Lea og malou

ninie01ninie01
    Medlem

Er blevet i tvivl om, hvornår det “er meningen” at man skal få menstruation igen efter fødslen? Hvor lang tid går der gennemsnitligt? Har nemlig ikke fået min endnu (Asta er 3 mdr. gammel) og er begyndt at spekulere på om det burde være kommet? Er der nogen, der ved mere?

Godt nytår til alle :o)

MozartMozart
    Medlem

Det er vist meget forskelligt. Sidste gang kom min igen da jeg begyndte med skemad og derfor ikke ammede så meget som før. Da var vores søn 5½ mdr.

Mozart som håber at der går laaaang tid endnu.

lijalija
    Medlem

Med begge mine har jeg fået mens, da de var 3½ måned gamle – trods fuldamning….

Kh Lisbeth

thearamsthearams
    Medlem

Markus er også tre mdr, og jeg har endnu ikke fået min menstruation. Det skal så lige siges, at jeg tager mini-piller, og min læge sagde, at nogle slet ikke får menstruation, mens de spiser dem. Så jeg har da lov at håbe. Indtil videre er det et helt år uden mens, og jeg er godt tilfreds .o)

Hilsen
    Thea

ninie01ninie01
    Medlem

Hejsa..

Tak for svar :o) Kan se at det er meget forskelligt. Det er heller ikke fordi jeg ligefrem savner det – var bare blevet i tvivl om, hvad der er “normalt”. Jeg ammer, så måske går det lidt endnu før det kommer (selvom Asta også få MME 2 -3 gange om dagen.) Utroligt hvad man kan gå og bekymre sig over :o)) Ha’ en god dag.

Mvh Nina

Og har haft det 3 gange..

Natasja & Josefine 220907

kampradkamprad
    Medlem

og Jeg fuld ammer også August (han er 4 måneder..) Så jeg NYDER den ikke er kommet her i nu 😉

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Lærke er nu 13 uger – og den er (heldigvis) endnu ikke arriveret…..

Syntes jeg kan huske fra de to andre gange, at der gik 5-6 mdr. – for nogle går det jo meget hurtigere, for andre kan der gå læææænge – op mod et års tid, idnen der kommer gang i den igen – min svigerinde ammede fuldt ud, og fik ingen mens – der kom så liiiige en ÆL- på tværs, og hun blev gravid – så der er 1 1/2 år imellemdrengene – men som sagt, så nåede hun ikke at få mens inden der atter var gevinst 🙂

Mange hilsner fra Christina og Lærke – 3 mdr.

mmajssmmajss
    Medlem

Jep, hos mig dukkede mens op igen lige inden jul – ikke at det har været savnet – og hold da op hvor jeg blødte – både meget og længere end jeg gjorde før graviditeten. Der skulle åbennbart ‘renses ud’ som min mor sagde 🙂

VH Majs

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.