Kan du så spise og falde i søvn!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Kan du så spise og falde i søvn!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Terrorist siger jeg bare. Vi har ellers været forskånet for endeløse natter ned skrig og skrål og et barn der ikke vil spise. Men det skal jeg love for vi fik prøvet i går og i nat.

Totalt åndssvag baby sælges i øvrigt til mindste bud?

Klara startede med at vågne 06,30 i går morges, fik noget at spise, og gjorde alle tegnene til at være træt igen – pylre, gnide øjne osv. Fik tænker vi så, så kunne vi lige få en time mere, men efter en halv time, så var tøsen stadig ikke faldet i søvn. Lå bare og snakkede og gry’ede som hun nu kan til UG.
    09,30 smed jeg hende i barnevognen og der sov hun så i 2½ time. Da hun kom op igen, blev hun tilbudt mad – først MME fordi jeg ikke var hjemme – og da jeg kom hjem så bryst. Men nej tak. Smagte lige lidt på brystet og det var så det. Ikke fordi mælken er sur eller noget, men det faldt ikke lige i damens smag.
    Så blev hun puttet ud – tegnene på træthed kom igen – men om hun ville sove! “Nej, hvorfor fanden skal jeg det mor, jeg kan jo ligge her og snakke og få jeres opmærksomhed, hvis jeg hyler tilstrækkeligt længe!”

Sådan kørte resten af eftermiddagen, aftenen og i nat med. Mark endte med at smide damen i barnevognen lidt i 5 i morges, gik en tur og der faldt hun så i søvn. Vågnede nu her 9,30, fik tør ble – ikke fordi den var våd, hvordan kan den være det når hun ikke spiser noget, fik lidt at spise ved det ene bryst og blev også tilbudt bryst 2, men bestemt nej tak.

Nu ligger hun og snakker – igen er hun træt og pylret men vil ikke spise eller sove, og jeg er ved at blive idiot altså.

Nå, men ville egentligt ikke noget, bare lige ud med det hele. Og tigerspring; Spring af helvede til, aflever klara tilbage!

Kh Kristine og terroristen Klara, 13/9-07

mmajssmmajss
    Medlem

Hej Kristine, kunne altså ikke lade være med at grine af dit indlæg….
    Vi havde også nogle nætter hvor Emma bare ikke ville sove – træt jep alle tegn tilstede men sove ? næh nej. Vi endte simpelthen med at min kæreste sov i stuen og jeg lagde mig med hende i sengen. Så faldt jeg i søvn og hvornår Emma gjorde det samme aner jeg ikke men hun sov da jeg vågnede *g* Det er stadig den absolut bedste metode når jeg bare ikke kan mere og gerne vil sove også: Emma på armen ned og ligge og vupti så sover vi begge ihvertfald i en time. KSer heldigvis ikke så tit mere 🙂

Håber at I får drevet ‘terroristen’ på porten og får jeres klara tilbage!

Majs

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.