Silvans “voksi” på tilbud

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Silvans “voksi” på tilbud

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej
    Silvan har deres “voksi” på tilbud til 199 kr.

Jeg har den selv og synes den er dejlig.
    Der er plade og to dundyner i. Dynerne kan sættes sammen med tryklåse, eller skilles så man kun har den ene i.

Marie har lige fået nr to dyne i, da det jo fryser, men indtil nu har det været nok med den ene, -og så indetøj, hue og vanter.

Jeg vil helt klart sige “Supergod til prisen”…

Charlotte

mmajssmmajss
    Medlem

Jep – vi har også denne ‘voksi’ og er super glad for den. Nem at skille/samle og vaske og dejlig varm 🙂 Vi købte den også på tilbud – faktisk før jeg blev gravid 🙂
    VH Majs

mmajssmmajss
    Medlem

Hej Susie, jeg fik aldrig nogen brugsanvisning med men vil tro med plade indtil 8 kilo ligesom SleeBee’en og ellers som kørepose bagefter, da jeg mener at bærehankene kan tages af – jeg har egentlig ikke fået det tjekket.

Den er supervarm – Emma sover på 2. time kun i elefanthue, vanter og trøje.

I sidste uge da det var lidt varmere tog vi den ene dyne ud og gave hende en ekstra trøje på – så passede det stadig 🙂

VH Majs

SusieBpSusieBp
    Medlem

Hvor lang tid kan man bruge den??

Susie og Caroline (3 mdr i dag.. Hun blev vacc. i går og klarede det SÅÅÅ flot!! Fik en smule feber i aftes, men i morges var hun fit for fight igen.. ;o) )

chrislyngchrislyng
    Medlem

Til 489 lige nu. Den kan bruges som bærelift optil 12 kilo står der i brugsanvisningen.

dot1976dot1976
    Medlem

Hej Majs
    Jeg er lige på besøg fra oktober terminen. Jeg har også købt posen i silvan, men har endnu ikke fundet ud af at tage den ene dyne ud, vidste faktisk ikke at jeg kunne det. Er det nemt? Og hvordan?
    Vil ellers prøve at “fifle” lidt med det. Er forresten super glad for den, Thea falder i søvn med det samme hun bliver lagt i den.
    Hilsen Dorthe og Thea (2.10.2007)

sommer06sommer06
    Medlem

Tak for tippet. Jeg har været afsted i Silvan efter den her i eftermiddag.

Kh
    Dorte

BekkamorBekkamor
    Medlem

Ja, jeg har før spurgt, men jeg er den lykkelige ejer af silvans model, men jeg synes ikke der er huller til barnevognssele i den? Er der nogle der kan finde dem? Ved at der er i bilkas model.

mmajssmmajss
    Medlem

Hej Dorthe

du tager dynen ud gennem hullet i bunden – husk du skal have snore ud i begge sider og tryklås i højre side. Så har du en stor og tyk dyne i 2 lag. Det øverste kan så knappes af og snore og tryklåse trækkes igen ud. Og VUPTI! Så er der en tyndere dyne. Kræver lidt øvelse i straten – stod selv og fumlede noget første gang 🙂

MHT barnevognssele så tror jeg ikke at der er det i Silvans model – ikke hvad jeg har bemærket. Indtil de bliver større end de 8 kg er der jo plade i og det er kun hovedet der stikker ud så jeg tror ikke at de kan trække sig op.

VH Majs

PatellaPatella
    Medlem

I en ægte Voksi er der ‘forsyet’ til huller til sele – selve hullerne skal man så klipe/skære selv… Mon ikke der er det i alle de andre udgaver osse??

Selen kan ikke bruges i nogle udgaver når der er plade i, men i det øjeblik barnet begynder at kunne hive sig op, skal pladen ud og selen i – osse selvom barnets vægt indikerer at det er ok at bruge pladen. Den med at det kun er hovedet, der stikker op holder ikke… De er nogle små Houdini’er – min venindes datter ‘brød ud’ af tilsnøret voksi og faldt ud af barnevognen : (

mmajssmmajss
    Medlem

Jeg har nu ledt efter disse huller og må konstatere at de ikke er i Silvans model. Så jeg må vist igang med nål og tråd 🙂

dot1976dot1976
    Medlem

Tak for tippet, det vil jeg prøve fumle med :o) Det bliver dog ikke nødvendig ikke denne kolde tid med en tyndere dyne ;o)

Hilsen Dorthe

Anonym
    Gæst

Der er ikke huller til selen, men det kræver ikke den store skrædderkunst at sy knaphuller i selv.
    Husk bare at der jo skal laves hul i alle 4 lag…

Charlotte

kampradkamprad
    Medlem

er det ikk op til 7 kg? (ringede til silvan og de sagde 20 kg med plade i-de må have spist søm!) Hva når pladen er ude..Kan man så stadig bære den i hankene og op til hvor mange kg?
    Nikita

PatellaPatella
    Medlem

Jeg mener den ægte Voksi kan klare op til 10 kg. med plade…
    Hankene sidder fast på pladen så du kan ikke bruge den som lift uden plade – så er den mere en køre/-sovepose.

Kh

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.