Hvor lang tid er det der må gå??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Hvor lang tid er det der må gå??

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    thearamsthearams
    Medlem

Jeg mener det er helt op til 14 dage…

Har du prøvet at lave cykle-bevægelser med ham, og mave-massage?? Det hjælper med luft i maven, men skulle også virke til at få gang i maven… Stakkels dreng – jeg ville også have ondt, hvis ikke jeg havde “leveret” i 6 dage…

Hilsen
    Thea

MozartMozart
    Medlem

Vores søn har altid haft min. 3 bleer med indhold om dagen. Da han var helt lille kunne vi let komme op på 6-7 gange om dagen. Men nu har han ikke haft afføring i 6 dage. Ved godt at børn som bliver ammet godt kan have langt tid imellem de har afføring. Men har altid haft den opfattelse, at nogle børn havde lang tid imellem andre kort. Men nu er lillebror jo lige pludselig gået fra at have bonus-bleer 3-4 gange om dage til ikke noget i 6 dage.
    Håber snart det dukker op, for det begynder vist at plage ham lidt nu. Og han kan slå de mest ildelugtende prutter.

Mozart

Anonym
    Gæst

Vi gav Viggo lactolose for et par dage siden, for da var det vist 16 dage siden sidst – dét var lige i overkanten… Han får en flaske hver eftermiddag oven i bryst, så… Men der må godt gå 6 dage!
    Kh
    Mette

ChathrineChathrine
    Medlem

Det var også sådan luca gjorde.. Hun havde også fulkde bleer flere gange om dagen, men stort set fra den ene dag til den anden var der intet.. Tror det længste vi har ventet er en uge, og længere skal man hælst heller ikke vente, men der kan godt gå op til 14 dage.. Men gør som der også bliver forslået,lav cykel bevægelser og ellers læg ham på ryggen på et tæppe, så spjætter han selv med benene.. Nåh ja, det bliver bedre.. Luca er nu oppe på en fuld ble om dagen igen..

Kathrine

Anonym
    Gæst

Hej
    Herhjemme går der ca 1 uge imellem hver bonus ble, sp siger det er helt ok når det er et ammebarn, mener der må gå helt op til 14. dage. hvorimod flaskebørn helst skal levere dagligt!
    Knus Sille og lilebror, som ikke er mærket af at han ikke laver bonusbleer så tit

AvlastenokAvlastenok
    Medlem

Prøvede det samme med Jeppe. Fra lørdag til følgende fredag uden bonus. Han havde også som du nævnte nogle voldsomt lugtende prutter, virkelig råddent :o/
    Og så kom det ellers af sig selv – i mængder…..!!! Han fyldte 2 bleer og herefter har vi igen haft 1-2 dagligt bonusbleer..

MozartMozart
    Medlem
    MozartMozart
    Medlem

Prøver lige igen. Få minutter efter jeg havde skrevet ovenstående indlæg, var der hul igennem:-) Og hvor det åbenbart lettede. Efterfølgende sov han 4 timer i barnevognen, hvorefter han lavede endnu en bonusble:-)

Mozart

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.