Idag for et år siden….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Idag for et år siden….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    lijalija
    Medlem

…. stod jeg med den (første) positive graviditetstest i hånden og tudede, fordi jeg var blevet gravid trods p-piller, og min kæreste på det bestemteste havde ytret, at han IKKE ønskede flere børn.

Var bund ulykkelig og bange for fremtiden, for hvad skulle jeg dog gøre, og hvad ville fremtiden bringe….???
    Vidste i mit hjerte, at jeg aldrig kunne få foretaget en provokeret abort, og så for mit indre, at jeg ville komme til at stå som enlig mor, osv osv……

Idag sidder jeg med min smukke og dejlige Sebastian, og hans fantastiske kloge og charmerende storebror Victor.

Victor er den seje, der smelter alle hjerter omkring ham med sin charme og finurligheder. Han griner og synger dagen lang, og er elsket for sit glade væsen og kærlige sind.

Sebastian er mit hjertebarn, som fik en så hård start på livet, at mine moderinstinkter blev vakt på fuld blus fra start af. Han er mild, stille og har nemt til smil – og så er han gudesmuk!!!!

Trods de vanskeligheder min kæreste og jeg har haft i vores forhold det seneste år, så smelter mit hjerte trods alt, hvergang jeg ser, hvor meget han elsker vores to drenge.

Jeg drømte i nat, at jeg var gravid med tvillinger – skræmmende og dog…..
    Det er vemodigt og med stor sorg, at jeg må konstatere, at jeg ikke skal opleve graviditeten, fødslen og en lille ny igen….
    Kan ikke frasige mig nogengange at tænke på (håbe…???), at den kirurg som har steriliseret min kæreste, ikke har gjort sit arbejde godt nok, så der kunne komme en lille smutter mere…..

Meeen sig det ikke til nogen…..

Taker fra Lisbeth & Sebastian 270807 & Victor 111103

Anonym
    Gæst

Sikke et hjertevarmt, dejligt indlæg.. blev helt rørt. Hvor er det dejligt, at det lykkedes for dig/jer med det hele. Og ja, man kigger på sine børn og falder i svimer over at det kan lade sig gøre at få sådanne mirakler…
    Vores to drenge minder tilsyneladende en hel del om jeres – kunne knytte nøjagtig de samme ord på som du har gjort:-)
    Kh
    Mette

PolkaaPolkaa
    Medlem

Kære Lisbeth

Ja hvor er det et livsbekræftende indlæg – og godt at I fik det lille myr 🙂

Kh. Polkaa

Anonym
    Gæst

Kære Lisbeth,

dejligt indlæg at læse.

Og mindede mig om min egen situation.

Selvom August var ønsket, var det sørme en svær beslutning i sin tid. Min kæreste er jo pakistaner og gift (separeret nu..sådan da..) men vi ville hinanden og vores barn, så sådan blev det. Har også været sammen i 8 år i år, så det var på tide med en udvikling…

Vi må glæde os over vore små myr, med de problemer og glæder det nu engang giver. Og jeg tænker også på om der mon alligevel bliver plads til en lillebror/søster til August…er bare så forbandet gammel…(38) så skal ikke vente for længe…

Nå, det blev et sidespring, men altså, dit indlæg var dejlig læsning.

Knus
    Lene

mmajssmmajss
    Medlem

Hvor er det bare et dejligt indlæg – jeg fik helt tårer i øjnene 🙂 Hvor lyder dine drenge dog bare dejlige.

Vh Majs

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.