brr det er koldt

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Lea1975Lea1975
    Medlem

hejsa
    synes i ikke det er møg koldt. jeg har virkelig vredet min hjerne de sidste dage. malou sover nemlig bedst i barnevognen om dagen (udenfor) men vi har desværre kun en fleecedragt at putte hende i. synes det er koldt selvom hun har hue vanter og striktrøje på. tæppe og dyne over sig. så jeg tænkte enten skal vi ha en flverdragt eller også skal vi ha sådan en kørepose halløj.
    men man er vel en fattigrøv her i januar (ovenpå julen)
    men pludselig slog min hjerne til og jeg kom i tanke om at vi har en kørepose med lammeskind i. den fik jeg gravet frem og nu er malou puttet i barnevognen med god samvittighed selv om det er koldt og det sneer.
    jeg render lidt rundt med armene over hovedet lige nu. malou har ellers været drøn umulig de sidste mange dage.
    nu valgte jeg så at blæse på at hun ikke helt er fire mdr ( det er hun den 14 jan) og er begyndt at gi hende grød om aften samt vælling til godnat flaske og i dag har hun fået mos til formiddag og hun er vild med det hele.. moren er glad og barnet er igen tilfreds.. ville bare lige dele min glæde med jer alle
    knus lea og malou

Anonym
    Gæst

Jo det er godt nok blevet pisse koldt :0/ Fedt du fandt en kørepose..

Albert er indendørssover, og det er bestemt en fordel i disse dage. Børn er jo så forskellige, og han er så bare sådan én som sover bedst indenfor.
    Det har også en anden fordel, og det er at han ikke bliver vugget i søvn. Ikke at der er noget galt i at blive vugget. Vores store pige blev vugget og vippet til den store guldmedalje. Det er lidt tidskrævende, og jeg synes det er meget rart, at jeg bare kan lægge ham, og så sover han (bortset fra når han ikke gør)

Kh Mette, som er ved at lave boller (fra bunden, hvad siger I så? haha) og så skal der hygges med nogle unger og en krummefilm om lidt 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.