Juniordyne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    vejrup75vejrup75
    Medlem

Hej

Er der nogen som er begyndt at bruge juniordynen?? Der går ikke så forfærdelig længe før Victoria kommer ind på sit eget værelse (vi skal lige have det sidste færdig) og så skal hun i tremmesengen men har faktisk overvejet at jeg vil bruge juniordynen deri, da den jo er en del større end babydynen og den kan hun måske nemt sparke væk nu når sengen er en del større end vuggen…

Mvh. Leila & Victoria 250907

sommer06sommer06
    Medlem

Ja jeg ville heller ikk bruge juniordyne.. Den er alt alt for stor.. Og hun ka vel også sparke den væk…

Natasja & Josefine

Anonym
    Gæst

Hej
    Ja da magnus kom i trammesenge stod jeg faktisk og overvejede om han skulle ha en anden dyne for den kan jo kun lige nå rundt om ham så han skal ikke triller meget før han ligger uden dyne, inat var jeg inden og ligge et stort peter plys tæppe ned over ham også fordi han havde spaket dynen væk.
    Og kan da huske fra freja at junior dynen kunne hun ikke sådan sparke væk.
    De anbefaler det vel for at de ikke skal bliver for varme men i denne kolde tid bliver de vist ikke lige alt for varme.
    knuz heidi

sjoegreensjoegreen
    Medlem

Det har ikke KUN noget at gøre med varmen, men også, at vi jo alle varmer vores dyner op med kropsvarmen, og der skal altså noget mere energi til at varme en juniordyne op, for sådan en lille størrelse.

Men selvfølgelig er det også risikoen for at de får den over hovedet, og der er babydynen temmelig meget nemmere for dem at vifte væk.

Jeg syntes dog, at jeg skiftede til juniordyne rimelig tidligt med de to andre – inden de var 6 mdr. i hvertfald. Det med at de mindst skal være et år – det er vist de færreste der overholder det, den ville jo ikke engang kunne nå rundt om dem 🙂

Mange hilsner fra Christina og lærke – 14 uger.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.