Så er jeg belvet frue :-) – ikke babyrelateret

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Så er jeg belvet frue :-) – ikke babyrelateret

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter

Hey Maja

Det lyder dejligt med et maj-bryllup, og kan godt forstå at du gerne vil have datoen “for dig selv” 🙂

Studsede lige over datoen – mine forældre blev også gift 31. maj for mange år siden – nu er det jo ikke sikkert at det er noget du går op i, men har du tænkt over at der ikke findes en dato for jeres kobberbryllup? 😉

Mille

jaffelafjaffelaf
    Medlem

Ej den havde jeg ikke lige set!!! men det har du jo ret i.

Men vi klarer os nok, må jo holde det en anden dag.

Jeg er ret glad for tallet 24, så synes jo det var perfekt det var en lørdag i maj( og det skal være maj har jeg en eller anden ide om.

Vandet gik også den 24. september, så glad var jeg, men han ventede jo desværre til den 25….

Hej alle sammen.

Vil bare sige, at i dag var dagen hvor Mark og Jeg sagde JA til hinanden på rådhuset.
    Det var en hyggelig lille forestilling, tog en halv time med vielse og traktement og gave bagefter, og så var vi hjemme igen.

Vel hjemme igen havde vi dækket et frokost bord til 16, og min mor diskede op med bryde-boller, hvortil vi serverede diverse pålæg osv. Efter frokost blev der serveret kaffe, småkager og juleslik.
    Det var en rigtig hyggelig og dejlig dag, og alle gæsterne er nu taget hjem igen.
    Mark er taget en smut over til sin farmor sammen med Klara, og jeg slapper lige lidt af.

Det er jo kun den nærmeste familie der var med, mine forældre og lillebror, Marks forældre og to brødre med kone og børn. Alle har i øvrigt fået mundkurv på! Mark og jeg afslører det først til sidst ved Klaras barnedåb, hvor vi har vores familie og venner med.

Rigtigt godt nytår til jer alle 🙂

Knus fra Fru Højer Wagner, tidligere Frk. Wagner 🙂

PolkaaPolkaa
    Medlem

Hej Kristine

STORT tillykke herfra 🙂

Jeg blev selv viet i stilhed i august og selv om ma har kendt hinanden længe r det en meget stor og rørende dag

Jeg ønsker jer og lille Klara al mulig lykke

Polkaa

jaffelafjaffelaf
    Medlem

Et stort tillykke herfra, jeg brugte den 27. til at købe brudekjole… vi skal giftes den 31. maj, og jeg glæder mig!!! Det skulle have været den 24. indtil Joachim og Marie annoncerede præcis den dato, øv!!! Ville ikke giftes samme dag som dem om jeg så blev betalt for det, og folk ville ikke vide at vi havde datoen først…

Men tillykke igen, det lyder rigtigt hyggeligt

Knus Maja , der skal have det store bryllup( i hvert fald hvis man kigger på min kjole…)

AvlastenokAvlastenok
    Medlem

Tillykke… Dejligt at høre om et hyggeligt rådhus-bryllup. Vi går selv i de planer når vi nu har to børn og tænke på. Så må mit kirkebryllup vente til en dag hvor børnene kan passes og jeg kan passe en kjole :o)

Stort tillykke – håber frue tilværelsen vil bringe lykke

Stort tillykke med Jeres bryllup.

Annette & Andreas 080907

signedpsignedp
    Medlem

Kære Polkaa

Undskyld, meen øh – var det ikke til Skt Hans I blev gift? Det lød som noget af det mest romantiske bryllup 🙂
    http://premium.netdoktor.com/dk/babyklub/support/discussion/topiclist/index.jsp?forumId=1277&threadId=1078508

– Signe

Evam1975Evam1975
    Medlem
    snenegersneneger
    Medlem

Jeg så da først dit indlæg nu, men du skal bestemt også have et STORT TILLYKKE herfra :o) Det er bare for fedt at blive gift, jeg levede selv højt på det meget længe efter mit bryllup og bliver helt misundelig når jeg hører om andre der bliver gift – ikke at jeg vil giftes igen, men den der lykkefølelse…suk… :o)

Tillykke

Anonym
    Gæst

Tillykke! Hvor vidunderligt for jer… ja, det er sgu et stort øjeblik hvadenten det er på rådhuset eller i kirken – vi tog begge dele:-) Den ene i cowboybukser og med den førstefødte på armen, den anden i det helt store skrud… Normalt er jeg ikke sådan prinsesseagtig MEN DET VAR JEG DEN DAG!!! Feeeeedt at tøse igennem;-)
    Stort – nyd det og hinanden!
    Kærlige klem
    Mette

ninie01ninie01
    Medlem

Hejsa..

Stort tillykke med den nye status som frue :o) Lyder som en dejlig dag. Godt nytår :o)

Mvh Nina

mmajssmmajss
    Medlem

Tillykke også herfra – hvor jeg stadig venter på at kæresten vågner op til dåd og siger OK til et bryllup 🙂

VH Majs

Tusind tak alle sammen 🙂

Vi har besluttet (jeg har bestemt he he) at kirkebrylluppet skal være i 2009, for selvfølgeligt skal både Mark og jeg velsignes i kirken. Vores lokale præst, som i øvrigt har kendt Mark siden han var helt lille, har også sagt, at hun VIL velsigne os, basta 🙂 Og jeg skal da så absolut i stor kjole osv – lidt dulle / diva er man vel altid

Vi har nu været gift i et døgn, og vi har allerede haft første skænderi som mand og kone – det går hurtigt *gg* men er gode venner igen. Jeg går dog og nyder tanken omkring vores nye liv, og har det skønt med at folk ikke ved noget som helst endnu. Vores lille hemmelighed.

Knus Kristine.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.