Tricks til me

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

Det gik galt 1. gang…

Marie er ved at drive mig til vanvid! Hun er vågen 4-6 gange hver nat og vil spise.
    Jeg har købt Profylac; og frøkenen nægter pure at få det i sin mund!
    Igår prøvede jeg med Nan HA; ungen lå og grinede af mig -“Er det en joke, mor. Tror du virkelig selv på det her?”

Hvad kan jeg gøre, udover måske at sulte hende til hun æder det???

Godt Nytår

Charlotte og nattemonstret

Anonym
    Gæst

hej
    altså hvis hun griner af dig er det da fordi hun ikke er sulten… det gør magnus ivertifald hvis han ikke er sulten, også kan man godt opgive og vente 1 time.
    men elles er hun vel ved at være 4 mdr så kunne du jo give grød.
    knuz heidi

Jeps….Sådan er Klara også for tiden. Kan vågne i stor gråd, efter at have sovet længe, man regner så med at nu er tøsen sulten, og mor her disker op med både boobs og flaske. Men nej nej, den unge dame er sgu da bare selskabssyg. Totalt åndssvag og storgrinende lige så snart hun får øjenkontakt. I øvrigt var hun nøjagtig sådan i nat. Vågnede kl. 1, stortudende, og da hun blev taget op og lagt til bryst endnu mere stortudende, og efter 5 minutter skraldgrinende – møgunge *gg*

Da Klara startede på Profylac, gik der også lige nogle forsøg inden hun rent faktisk ville have det. Hun lignede en der skulle til at dø, hver gang flasken kom i nærheden af munden og dråber af MME faldt ud på tungen.

Nå, men et langt svar, for jeg vil egentligt bare sige; bliv ved, bliv ved og bliv ved. Prøv – hvis ikke du gør det allerede – at give hende lidt om dagen også, sådan hun kan vænne sig lidt til det, og derfor gerne vil have det om natten?
    Prøv evt. at give hende det med sådan en doseringspipette (dem man doserer flydende panodil med) eller engangssprøjte. Derved kan du holde hendes mund åben og sprøjte det langsomt ind i munden på hende?

Stort held og lykke og et godt nytår.

Kh Kristine

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.