Hvornår bliver man “normal” dernede?????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Hvornår bliver man “normal” dernede?????

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, er altså rimelig nysgerrig, for jeg ved at jeg stadig er en del større end førhen.. Hehe.. Hvornår bliver man normal størrelse, så man kan tillade sig at have sex m.m. uden at føle man er et stort hul?!

Har slækket lidt på knibeøvelserne.. Men laver dem et par gange om dagen.. nej det er ik meget og er ogs begyndt at gøre det en del mere..

Natasja & Keicha 220907 :o)

Anonym
    Gæst

Hej
    Er du sikker på at hullet er støre at det ikke bare er noget du følger at det er for hullet bliver ikke mindre med knibeøvelser mig bekendt….
    Men jeg kender folk som er blevet syet for lidt så hullet var for stort som måtte ind og syes om og jeg kender folk hvor det var modsat de var syet helt sammen!!!
    Men det tjekker lægen ved 8 ugers undersøgelsen.
    Men jeg ved sidst jeg fødte syns jeg også hullet var støre og da vi så havde været sammen første gang efter spurte jeg manden om det var støre det syns han ikke det følges som det plejede.

Men jeg syns man første gang følger sig som en jomfru man skal lige ture gøre det igen og glide crem er altså et most første gang.
    Vi har faktisk lige haft debu i weekenden her små 6 uger efter.
    Bare trals med et par bryster som drypper 😉
    knuz

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.