Tilbage fra lægen og tur på FG.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Tilbage fra lægen og tur på FG.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

En lille opdatering på besøg hos lægen.

Blodtryk og urin var ok, han var dog noget bekymret over vægt stigningen, som var på ca 3 kg på en uge og på hævelserne i hænder og fødder, så han ringede til FG som bad mig komme med det samme.

Fik så endnu engang taget blodtryk samt kontrolleret urin.
    Fik kørt en strimmel, først på den ene side og så på den anden, Lå med apperatet i over en time (med lyd på, herligt :-))
    Den viste at den lille havde det ok.

JM havde så imellem tiden snakket med en læge som mente jeg skulle have taget blodprøver for at været helt sikker på at det ikke var svangerskabsforgiftning.

Så lige pt har jeg fået lov til at komme hjem, venter så på svar ang. blodprøverne som gerne skulle komme idag.

Ville bare lige fortælle at det ikke var alamerende, for så havde jeg ikke fået lov til at tage hjem.

Knus Inger (som nu vil ind og have en lille lur oven på en hektisk dag)

Anonym
    Gæst

sikke en dag… Håber at blodprøverne ikke viser noget :o)
    Hilsen
    Nina
    37+6

Anonym
    Gæst

Hej Inger

Dejligt, at den lille har det godt og det håber jeg selvfølgelig også du har.
    Håber at svaret fra blodprøverne er i orden.
    Pia 38+5

Hej Inger

Tak for update 🙂 Man når jo at blive helt bekymret!
    Håber blodprøven er i orden 🙂

Knus

Camilla

tina129tina129
    Medlem

det var da noget af en dag du fik håber dine blodprøver er ok knus tina129 38¤2

Anonym
    Gæst

Blodprøverne var ok, men jeghar det stadig af H… til.
    Skulle kontakte fødegangen hvis jeg fik smerter i maven.

Lige nu er jeg bar ehelt rundt på gulvet, føler mig omtåget, har kvalme, værkende led (især ankel og håndled gør nas) Og så er jeg bare så mega mega træt.
    Hvis jeg ikke var gravid ville jeg sige at jeg var på vej til at blive syg.

Håber lidt på at min veninde har ret i at kroppen godt kan gå lidt amok lige inden fødslen, vil efterhånden gerne have overstået det her, også selvom jeg har 14 dage til termin.

Nå jeg vil tumle i seng igen. Go!weekend.

Knus Inger

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.