Skal jeg ringe til FG??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Skal jeg ringe til FG??

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    mette1809mette1809
    Medlem

Hej Thea
    Min søde jordmoder siger altid at jeg bestemt bare skal ringe hvis jeg er det mindste bekymret eller der er noget der virker anderledes. Så Jeg synes bestemt du skal ringe ind og hører. Bare for en sikkerheds skyld.
    Metten

thearamsthearams
    Medlem

Mine hænder er vokset ekstremt, og mine fødder også. Så jeg gik lige en tur på vægten – den viste, at jeg på ca en uge har taget 3 kg på (og jeg regner med at langt det meste er vand). Baby har været temmelig stille de sidste par dage. Jeg har mærket liv, men ikke som “han plejer”.

Det er nu tre uger siden jeg var ved JM og fik målt blodtryk. Skal jeg ringe til FG for at blive tjekket, eller skal jeg bare slappe af??

hilsen
    Thea 39+5

Moller5Moller5
    Medlem

Ja, det synes jeg helt klart! 🙂

Moller

na1235na1235
    Medlem

Jahvis jeg var dig ville jeg ringe og få et tjeck.

Anonym
    Gæst

Havde selv taget 3 kg på en uge + jeg havde det lidt små skidt. tog til egen lægen som ringede til FG, for at høre om de ikke lige ville tjekke mig.

Alt var fint.

det skader ALDRIG at ringe en gang for meget.

Knus Inger 37+6
    (som stadig har mega meget vand i kroppen, men skal til zoneterapeut i eftermiddag og krydser fingre for at hun kan afhjælpe det)

thearamsthearams
    Medlem

Jeg ringede til FG og de ville gerne lige se mig. Så mig afsted!

Baby har det rigtig godt, og der hele ser fint ud :o)

Så det var bare en unødig bekymring. Men hvor er det rart, at man bare SLET IKKE føler, at man kommer ubelejliget – og at de ligefem siger, at det var godt jeg kom…

Hilsen
    Thea

snenegersneneger
    Medlem

Hej Thea,

Det var godt du fik det tjekket og alt var godt, der er ikke noget værre end at gå og bekymre sig, så hellere få det undersøgt og få ro i sindet :o)

sneneger og emil 14 dage

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.