Av.. Det gør ondt? Ved ik om det er plukveer.. Hjææælp..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Av.. Det gør ondt? Ved ik om det er plukveer.. Hjææælp..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det føles lidt som når man har spist alt alt for meget.. Det føles som om det er i selve maven.. det føles ogs lidt som hvis man f.eks. har spist alt for mget frugt og maven brokker sig? nogen der ved hvad jeg mener?

og ja det er kun når maven er helt hård.. Det gør ondt .. Men ik SÅ ondt at jeg ik kan være her.. Og det gør mest ondt når jeg sidder ned..

Natasja 39+3

BekkamorBekkamor
    Medlem

Jeg har også haft ret ondt i dag ( se mit indlæg om der er noget i gære ) og på samme måde som dig tror jeg, for mit er også værst når jeg sidder eller står og det er vist plukkeveerne der så småt begynder at blive til rigtige veer! Håber snart der sker noget for os! Men hold da op hvor gør det ondt når de kommer, mine er begyndt at gå ned foran også, av av!
    39+5

molly23molly23
    Medlem

det kunne da godt lyde som kraftige plukveer.. eller måske der er noget under opsejlning.. tag tid på det og føl efter hver gang om din mave blir hård.. se efter om der er en rytme i det…

håber da der sker lidt… 😉

Anonym
    Gæst

Så nu kommer det igen.. !

Samtidig med maven bliver hård.. Men det er som om smerten er over det hele.. !

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.