lige et spørgsmål

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 lige et spørgsmål

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    na1235na1235
    Medlem

Hej Signe

1000 tak for at afklare det for mig
    Jeg må jo bare vente på at mine kraftige plukveer udvikler sig til rigtige veer igen og så bliver reglmæssige… som om det ikke kan tage helt vildt lang tid…He he ikke så fedt

Jeg var sikker på at jeg ville føde i dag.
    Da det er en meget sort dag i min familie pga alle de tab vi gjorde for 6 år siden.
    Jeg håbede på at jeg kunne ændre dagen til noget godt så det ikke bare er en sort dag.
    Dagen er ikke ovre endnu så hvem ved hvad der sker.

Nadja 39+1

dorthe2107dorthe2107
    Medlem

Og jeg har aldrig set nogle af de andre tegn, som du også nævner.
    Hilsen Dorthe 39+3

Anonym
    Gæst

Ja. begge mine foregående fødsler er startet med veer, vandet er først gået langt senere (lige før presseveerne) og jeg har aldrig set noget som helst til slimprop eller tegnblødning – så det kan det godt.

🙂 Signe

Anonym
    Gæst

Hvis du har kraftige plukveer så prøv at tage to panodiler og kravl i seng og blive liggende på siden.
    Hvis det bliver ved så kan det tyde på det er veer og fødslen er oppe over.

knus Henriette og Anders 010907

na1235na1235
    Medlem

kan man godt få veer uden at man har nogen forvarsel som tegnblødning, afgang af slimprop eller vand?

Jeg er sikker på at det var veer jeg havde i nat, men i dag er der bare murren og nogle kraftige plukveer ellers slet ingen tegn.

Nadja 39+1

210603210603
    Medlem

Jeg havde også veer…… Det lyder ulækkert, men da jeg var på fødestuen og havde åbnet mig 4 cm. fjernede jordemoderen slimproppen og en time før Smilla blev født, prikkede jordemoderen hul på fostervandet. Har tit tænkt på, hvordan det må være, at vandet eller slimproppen går af sig selv og har undret mig over, hvorfor det ikke kom af sig selv hos mig, men at jordemoderen skulle klare det hele (11 dage over tid).

Jeg har termin på søndag og har heller ikke denne gang tegn på, at noget sker af sig selv, bortset fra at plukveerne bliver kraftigere, så det er nok samme procedure som sidst ;o)

mariajo2mariajo2
    Medlem

Ja sagtens, jeg fik veer sidst, som tog til over natten, har da også haft veer denne gang som desværre gik isig selv.
    Knus Maria

Anonym
    Gæst

ja det kan du sagtens.. To af gangene gik vandet, men 3. gang havde jeg “bare” veer. Jeg har aldrig oplevet den berømte slimprop..

Nina

tina129tina129
    Medlem

ja du kan saktens ha veer uden der er noget af det andet der er gået det havde jeg også ved sasha og mit første vand ( havde 2 hinder) gik næste morgen og slimproppen ved jeg ikke hvornår den var væk men mit andet vand blev taget om aftenen og jeg siger dig der var mega veer til stede de 2 dage knus tina129 38¤5

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.