Carl-Gustavs lynentré lørdag aften

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Carl-Gustavs lynentré lørdag aften

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Forfatter
    babygfbabygf
    Medlem

Det var da godt nok en turbo fødsel 🙂 Tillykke med ham og dejligt at høre, at i begge har det godt. Og skønt at han slet ikke var så lille som frygtet.

Stort tillykke med ham

Katja

PolkaaPolkaa
    Medlem

Kære alle

Nu er min dejlige dreng kommet til verden helt uden igangsættelse og 1 lille uge før termin. Og han havde travlt!

Fødslen tog 1 1/2 time fra vi ankom til sygehuset kl. 21.00 og jeg fik Carl-Gustav op på maven 22.30. Det gik så hurtigt at jeg hverken nåede akupunktur, varmtvandsbassin, epidural, pudentus etc. Men inden vi kørte fik min mor og kæreste 1/2 øl og to panodiler i mig.

Carl-Gustav er sund og rask og vejer 2900 g – en meget smuk baby med kulsort hår og store skønne øjne. Jeg har bare ligget hele natten og kigget på den lille bitte mand og hans far og må være verdens lykkeligste kvinde.

Vi er på patienthospitalet de næste dage, men jeg skriver en fødselsberetning så hurtigt som muligt.

Ønsker alle, der endnu ikke har født held og lykke

Polkaa

sommer06sommer06
    Medlem

Hvor er det godt at høre. Tillykke med Carl-Gustav og den nemme fødsel. Hvor er jeg glad for at høre at du fik en stor og rask dreng.

Kærlig hilsen
    Dorte

ChathrineChathrine
    Medlem

Tillykke med ham, gid det var mig… 🙂

Anonym
    Gæst

Tillykke med ham og ja det er så skønt.

knus Henriette og Anders 010907

Lea1975Lea1975
    Medlem

hejsa
    stort tillyklke med carl-gustav og dejlig med nem og hurtig fødsel… krydser fingre for at min går lige så hurtig i morgen
    knus lea 40+2

dorthe2107dorthe2107
    Medlem
    rmk01rmk01
    Medlem

Kære Polkaa,

Rigtig hjertelig tillykke med ham 🙂 Og så før tid!!! He he, ja sådan kan det gå når man ikke er utålmodig.

Mange hilsner fra
    Sarah

ninie01ninie01
    Medlem

Kære Polkaa, hjerteligt TILLYKKE med Carl-Gustav. Hvor skønt, at det bare gik så problemfrit, nu hvor du har været så meget igennem både inden og under graviditeten. Virkelig dejligt at høre :o) Husk at sende lidt ve-støv denne vej (er viiiiiiiiiildt utålmodig, hehe). Ha’ nogle rigtig gode første dage som den lille, nye familie, I nu er blevet. Ser frem til at høre mere om det hele. Nina 39+6

na1235na1235
    Medlem

Det lyder da til at du ved hvordan man skal gøre det…
    Dejligt at høre det hele gik godt.

Stort tillykke

Nadja 38+6

mariajo2mariajo2
    Medlem

Tillykke, jeg har lige tæmkt på dig idag, og set om du havde været inde efter du skrev om dine veer, og så tænkte jeg at du nok havde eller var ved at føde…tillykke med lille carl gustav!! Knus Maria

Anonym
    Gæst

1½ time??! Wow :o)

Tænkte nok der var noget efter det du skrev forleden.. Tillykke med ham :o)

Natasja 39+5

Anonym
    Gæst

Til lykke!!
    Det var hurtigt..men dejligt, at høre

Glæder mig til, at høre mere fra jer.
    Pia

Kære Katrine

KÆMPE TILLYKKE med Carl-Gustav – en sund og rask dreng der fik travlt med at komme ud til sin mor og far 🙂

Hvor er jeg glad på dine vegne over at det gik så hurtigt og at han er så stor, når nu det var frygtet at han var for lille.

Sender dig masser af varme tanker 🙂

Knus

Camilla 38+2

Anonym
    Gæst

Tillykke, det var da godt nok noget af en turbo fødsel. Nyd de første dage med din lille søn rigtig meget 🙂
    Knus Sille 39+0

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.