Sure opstød

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    thearamsthearams
    Medlem

Halsbranden har jeg rimelig styr på – det er ikke værre, end at et par mandler kan tage det.
    Men nu har jeg fået sure opstød. (ja, altså det er jo ikke mig, der bliver sur…) JEg skulle lige hvile på sofaen lidt, og på en halv time blev jeg vækket tre gange, fordi halvdelen af min mave er på vej op igen..
    Hvad er alle de gode råd for at undgå det????

hilsen
    Thea

na1235na1235
    Medlem

Jeg er helt enig med dig. jeg har sindsyg ondt i ryggen og laver en masse ryg øvelser for at holde den iorden.

Men hvis du prøver at tage en ekstra dyne og ligge sådan ombag ryggen så kan man faktisk få lagt sig sådan halt på ryggen halvi på siden samtidig med man har hoved oppe…
    Ja det lyder besværligt og det er det også.
    Det kan godt tage mig lang tid at finde en god sove stilling.

Håber du finder en god stilling.

Nadja

mariajo2mariajo2
    Medlem

Hej!
    Jeg har det præcis som dig, og jeg prøver at dæmpe det lidt med gaviscon, et flydende præperat som er mod for meget mavesyre, det hjælper ganske godt, men fx nat til i går hostede jeg så meget( er desværre super forkølet ligenu:( ) ..at jeg måtte tage det 4 gange i løbet af natten, og sidde lidt oppe, og når man har ondt i halsen så er det monster ubehageligt at få sure opstød!
    Håber du finder noget der kan hjælpe dig.
    Knus Maria

na1235na1235
    Medlem

Hej Thea

Jeg lider også af sureopstød, men det hjælper når man bare bruger en nakkestøtte og ikke ligger fladt når man skal sove. Det er bare med at ligge oppe med overkroppen.

Det kan godt se sjovt ud hvis du også er fyldt med vand i dine ben, for så kan du ligge dig som et V. Det gør jeg

Du kan også drikke danskvand det hjælper også på mig

Håber det hjælper

Nadja

thearamsthearams
    Medlem

Jeg kan godt se, hvorfor man ikke skal ligge helt fladt. Men så kommer næste problem. Jeg kan kun sove på siden, og hvis jeg så skal have hovedet højt, så før jeg afsindig ondt i ryggen…

Er det bare sådan det er – enten ondt i ryggen eller sure opstød??

hilsen
    Thea

Anonym
    Gæst

hej.

Mælk hjælper for mig;-)

chrislyngchrislyng
    Medlem

Hej Thea

Hvis du kan lide melon, så spis lidt sød melon (ex. honningmelon) inden du skal sove. Det hjælper også.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.