Min rejse væk fra tastaturet… :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Min rejse væk fra tastaturet… :-)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Moller5Moller5
    Medlem

Hvis I efterhånden mister kontakten med mig her på Netdoktor, hænger det sammen med, at jeg snart ikke er i stand til at nå tastaturet på bordet foran mig!

Jeg har indtaget en meget tilbagelænet siddestilling, som efterhånden kan betegnes som liggende… Det skyldes, at jeg simpelthen har SÅ ondt under mit højre bryst inde under ribbenene. De bliver klemt så groft af baby og livmoder, at jeg næsten ikke kan holde det ud. Det gør ondt helt om i ribbenene på ryggen. Huden er også følelsesløs i førnævnte område foran. Det kan lette lidt, hvis jeg strækker højre arm op over hovedet, men det er jo trods alt begrænset, hvor lang tid det er behageligt. Av av av. Andre der kender fænomenet?

En anden ting – nu jeg er i gang med at brokke mig – det gør simpelthen ondt på mig, når baby rumsterer. Jeg ved godt, at et velplaceret spark på diverse organer ikke er rart, men det gør efterhånden decideret ondt i mit maveskind, når baby flytter på sig??

Tja, det var jo ikke lutter positivt herfra. Jeg GLÆDER mig bare sådan til at få den baby UD NU. Det positive er, at der ikke er så lang tid til, som der har været :-), selvom jeg kun er 37+5.

Moller

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.