Trist, orker ikke mere…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Trist, orker ikke mere…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg er nu gået 10 dage over terminen, og orker bare ikke mere. Jeg er 3. gangs fødende, og havde bestemt regnet med at fødslen på nuværende tidspunkt ville være vel overstået…SNYDT! Første gang fødte jeg 40+2 anden gang var det 40+3, så 41+3 virker helt forkert… Jeg bliver trist hver gang der kommer en sms med spørgsmålet: Har du født? Hvornår føder du? Er der ikke tegn til noget?… Jeg ved godt det er venligt ment, men jeg bliver bare så ked af det! Ville jo virkelig ønske det snart var overstået!

Tanker fra Louise 41+3

Anonym
    Gæst

Hej.
    Puha ja det er bestemt ikke sjovt at gå over tiden 🙁 Håber du snart føder. Ved min den første fødte jeg 41+1, og håber bestemt ikke på at gå længere over tid denne gang, men man ved jo aldrig 🙂
    Nå men håber på en snarlig fødsel til dig!
    Knus Sille 39+4

Anonym
    Gæst

Folk er for emsige og irriterende. Det kan de sgu ikke være bekendt 🙁

Mange knus til dig, det må være et mareridt at gå over tiden 🙁

Nina 39+3

sunmaidsunmaid
    Medlem

Suk, kender det godt og ved hvor rædselsfuldt det er at gå så længe over… Trøst dig med at for hvert minut der går, kommer du tættere på, og når først du har født, så er den lange ventetid blot en bagatel..

mvh. Sunmaid som fødte da jeg var 42+2 og 41+6

Anonym
    Gæst

Kære alle,

Tusind tak for jeres søde ord. Det hjælper… Jeg har fået tid til igangsættesle på onsdag, så der er heldigvis max 4 dage tilbage!

Knus Louise (håber dog der sker noget inden onsdag…)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.