badeland??

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    thearamsthearams
    Medlem

Mine søde svigerforældre har inviteret hele familien i Gjern Søhøjland i weekenden. Og det har jo hele tiden været med forbehold fra vores side, for vi ved jo ikke lige hvornår baby har tænkt sig at melde sin ankomst. Men lad os nu sige, at vi kommer afsted. Kan jeg så sagtens bade i deres vandland??? Altså man kan jo gå til vandgymnastik lige så længe man vil, så hvorfor ikke, men jeg er bare ikke sikker…

Hilsen
    Thea 40+0

tina129tina129
    Medlem

hej jeg går i badeland i nyborg 1 til 2 gange om ugen og det er ikke farligt for bebsen du skal bare ikke tage i boblebad for de er fyldte med baktusser så bad du bare løs det sker der ikke noget ved bebsen er beskyttet godt..knus tina129 38¤5

mette1809mette1809
    Medlem

Hej Thea
    Jeg tror også godt du kan smutte i badeland.. hvis ikke du når at føde inden. Slimproppen og de 2 hinder skulle beskytte fint. Tror der er lidt forskellige holdninger til det men det er hvad jeg har hørt fra min jordmoder og fra fødselsforberedelse.. Men så længe du selv er frisk på det skulle det ikke være et problem.. Men jeg synes godt nok jeg er ved at få fødsel på hjernen. det kan være at jeg burde tage i badeland for at få lidt adspredelse..
    Kh
    Metten

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.