Svimmelhed.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    mariajo2mariajo2
    Medlem

Jeg har i de sidste par dage været meget svimmel, jeg spiser og drikker rigeligt, og det hjælper heller ikke at hvile, nogen der har et godt råd, eller har det på samme måde?
    Knus Maria 39+0

mette1809mette1809
    Medlem

Jeps.. jeg bliver også svimmel – og synes ellers også jeg indtager rigligt af både det ene og andet… Men tænker at kroppen er ved at være temmelig presset. Men specielt rart er det ikke..
    Metten39+3

tina129tina129
    Medlem

hej jeg bliver også svimmel af og til ved mig hjælper det at ta en dyb indånding og puste langsomt ud så er det ligesom om kroppen slapper af og min svimmelhed forsvinder ellers skal jeg sidde lidt ..knus tina129 39 uger

PolkaaPolkaa
    Medlem

Åhh hvor er jeg glad for at høre det …. nej, men det er rart at der er andre I samme båd….

Jeg drikker rigeligt, spiser for mindst tre fuldvoksane mænd, men er frygtelig svimmel også.

Ved ikke hvad der hjælper

Polkaa

mariajo2mariajo2
    Medlem

at jeg ikke er alene om dette, så er det vel normalt og ikke noget jeg skal bekymre mig om…
    Knuser Maria

Anonym
    Gæst
    tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Maria

Hmmm…. Hvad siger dit blodtryk ??? Jeg havde under graviditeten lavt blodtryk og det gjorde jo så at jeg var svimmel.

I 2005 da jeg havde født min datter var jeg også meget svimmel og der viste deet sig at jeg sammen med et lavt blodtryk, faktisk skulle drikke 4 liter væske om dagen, før min krop havde fået rigeligt.

Så prøv evt. mere væske og få målt dit blodtryk… Det kan vel egentlig også være den bette der trykker på nogle forsyningsårer ?!

Knus
    Mette + Mikkel 230807 & Mia 140805

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.