Tegnblødning…tror jeg nok…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Tegnblødning…tror jeg nok…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja, så har jeg oplevet de første tegn på “snarlig” fødsel. I morges da jeg var på toilettet var der lidt blod da jeg tørrede mig, og det har der så været hver gang jeg har været på toilettet siden da. Plukveerne er også begyndt at nive godt og grundigt.

Har i øvrigt haft sådan en nat, hvor jeg vendte og drejede mig og var utåleligt rastløs….

Ringede til FG efter de første 2 gange med blod efter toiletbesøg, og blod i trusserne. FG sagde at jeg bare skulle slappe af og sørge for at hvile mig meget og tanke op med masser af mad så jeg var klar, og mente iøvrigt, at jeg nok ville føde inden for de næste 2 døgns tid.

Så nu sker der måske noget???? Jeg har præcis en uge til termin idag, så er superspændt på om der sker noget, eller om alt går i sig selv igen.

Lene 39+0

sommer06sommer06
    Medlem

Jeg fødte sidste gang ca. 2 døgn efter tegnblødning – held og lykke med det:-)

Kh
    Dorte 38+6

na1235na1235
    Medlem

Hej Lene

Hvor er du bare heldig. Jeg misunder dig helt. Men jeg håber virkelig det hele kommer til at gå rigtig godt for dig.
    Så må jeg jo sørge for at føde på vores termindag. ( håber dog der snart sker noget)

held og lykke

Nadja 39+0

Ihhh hvor spændende – held & lykke 🙂

Anonym
    Gæst

Hej Lene

Mon ikke der sker noget!!
    Fødte også 2 dage efter tegnblødningen ved sidste fødsel

Held og lykke
    Pia 39+1

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.