Hmm …der sker da lidt.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Hmm …der sker da lidt.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    babygfbabygf
    Medlem

De første veer kom i nat ( – og denne gang var jeg ikke i tvivl om at det var veer) De gik så lidt i sig selv ved 5 tiden imorges. Tegnblødningen kom så her til formiddag… På den ene side kan det betyde alt, og på den anden absolut intet… men det er helt rart at der sker noget.
    Det eneste minus er, at snotten står ud af kraniet på mig, men jeg er nok ikke den første, der har født med en gedin forkølelse i kroppen.
    Så måske ender jeg alligevel med, at kunne overholde den aftale jeg har lavet med Tina129 om at føde i weekenden 😉

Katja 39+2

Anonym
    Gæst

Hej Katja
    Dejligt, at der sker noget.
    Ved min sidste fødsel havde jeg tegnblødning 2 dage før..så det sker da i overskuelig fremtid.

Held og lykke
    Pia 39+0

Anonym
    Gæst

Når først veerne tager rigtig til så glemmer du nok alt om forkølelsen. Måske du kan få den presset ud af kroppen også, og skyllet væk med badevandet…

Held og lykke med det 🙂 Signe

tina129tina129
    Medlem

hej katja jeg må skuffe dig der er intet sket her kun mega plukveer der nærmest er konstante og ja jeg er også blevet forkølet nu godt nok træls håber du kunne overholde vores lille aftale 🙂 knus tina129 38¤3

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.