Mini A Ture – stoerrelser

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Mini A Ture – stoerrelser

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Hejsa!

Der maa vaere nogle, der kender til Mini A Ture – er det stort i stoerrelserne eller smaat? Jeg vil bestille en vinterjakke til min datter paa nettet, og vil gerne bestille rigtigt foerste gang, saa jeg ikke skal returnere den her fra England. Porto udgoer jo en del.

I oevrigt sjovt – i DK er der gang i koeb af flyverdragter og vinterstoevler allerede nu. I England kan jeg naermest ikke finde en boerne-vinterjakke, jeg overhovedet ville overveje at koebe. De gaar bare ikke op i overtoej her. Og jeg mener, vejret er jo ikke godt!! Jeg ser ofte smaa boern saa let paaklaedte, at jeg jeg har lyst til at give dem en troeje paa. Og regntoej er et naermest ukendt begreb.

Naa, men haaber i alle fald paa opklarende svar omkring Mini A Ture.
    🙂 Tine

Anonym
    Gæst

Hej Tine

Jeg har lige købt en vinter-anorak til min store søn. Han blev 3 år i juli, og er bestemt ikke kort i lemmerne *S*. Jeg har købt en størrelse 3 år – og den er rigeligt stor. Han forsvinder nærmest i den, så jeg er overhovedet ikke i tvivl om, at han kan passe den helt til marts/april næste år.

Så de er lidt store i størrelsen.

I øvrigt tror jeg snart der er udsolgt rundt omkring af mini a ture….

Knus fra Pia

Tak for svar :-). Har bestilt jakke i str. 4 aar fra Trendybaby, hvor det lader til, at de har flere paa lager.
    🙂 Tine

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.