Hvad nu hvis…

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    thearamsthearams
    Medlem

vandet går, når man er for eksempel i Bilka…??

De sidste dage har jeg sådan tænkt over, hvordan jeg ville reagere, hvis vandet pludselig går, mens jeg er et hvilket som helst sted, som ikke er hjemme…

I en butik, går man så bare hen til en ekspedient og siger “Undskyld mig, men mit vand er gået, så der ligger en sø henne ved marmeladen…” og så ellers bare kører hjem??

Er der nogen, der har nogle festlige historier fra tidligere – så vil jeg da meget gerne høre dem :o)

Hilsen
    Thea 39+5

tina129tina129
    Medlem

hej sidst gik mit vand da jeg sparked min mand i røven for at få ham til at stå op vi havde hans bror på besøg og jeg ville sove længe den dag så han fik sparket og vandet kom i en ren syndflod så hurtig op kom jeg på benene og havde heldigvis et håndklæde i soveværelset i mellem benene med det og så stod jeg der og sagde uhh uhhh øhhh min mand gloed noget forundret og da han så fik at vide hvad der skete var han ved at dø af grin jeg så nok også lidt befippet ud og sjov ..knus tina129 38¤3

kaj1973kaj1973
    Medlem

Gid jeg kunné en sjov historie, men som min jordmoder siger så sker det sjovt nok aldrig i Bilka (eller føtex eller kvickly eller….) Begge gange er mit vand gået hjemme, første gang i soveværelset og anden gang på badeværelset, så kan kun tilslutte mig hendes teori. Alle andre jeg kender der har haft vandafgang først har også leveret søen derhjemme, så ingen sjove historier herfra. Men kunne da være morsomt hvis der var andre der kunne en, så følger lige med her lidt 🙂

Karin 36+5 (oktober)

sommer06sommer06
    Medlem

Altså jeg kender én der har fortalt at vandet gik i en stor skylle inde i Magasin. Hun skulle lige købe noget undertøj inden hun skulle føde. Jeg tror bare hun beklagede og tog hjem – hvad skal man ellers gøre (med mindre man altså har fået besked om at smide sig ned fordi hovedet ikke står fast).

Kh
    Dorte 38+6

na1235na1235
    Medlem

Altså min jordemor siger jeg skal ligge mig ned hvis vandet går, så jeg er lidt nervøs for at gå nogen stæder hend i frygt for at jeg skal ligge et eller andet underligt sted.

Min veninde oplevede at hendes vand gik midt inde i babysam, så måtte hun ligge sig ned imens alle kiggede og hendes mand rendte forvirret rundt og ikke vidste hvad han skulle gøre. hun fortalte, at alle folk stoppede op og gloede på hende indtil falckbilen kom og hentede hende. Pinligt!!!

Det er min store frygt at det skal ske.

Nadja 39

nomam7nomam7
    Medlem

Åh..det var godt med et dejligt grin. Ja, hvad gør vi?

har desværre heller ingen historier, men tænkte lige præcis det samme idag. Tog derfor et badehåndklæde med ud at handle??!! komplet åndsvagt, for kan jeg nå at bruge det, hvis jeg står i forretningen og det ligger i bilen? Nej, men så tænkte jeg at jeg i det mindste beskyttede bilsædet.. Eller prøvede, for et håndklæde er vist ikke nok..

Anonym
    Gæst

Har lige været ude og handle og har tænkt det samme.
    Hvad gør jeg lige hvis vandt går, men det er jo ik så meget at gøre andet end at orienterer personalet og så vende snuden hjem med våde bukser.

jeg skal heldigvis ikke ligge mig ned, når/hvis det sker, for den lille er så langt nede i bækkende at der vist ikke kan komme noget i klemme.

Men gud hvor ville det under alle omstændigheder være PINLIGT at stå der midt i en butik med våde bukser.

Inger 37+6

Schroeder2Schroeder2
    Medlem

Hrmm mit vand gik på bagsædet af vores nye (meget gamle men for os nye) SAAB, som på daværende tidspunkt var min mands kæreste eje… Vi var på vej på fødegangen og da mine veer kom UDEN pauser imellem, havde jeg virkelig svært ved at forklare ham hvad der skete. Så det var først da jeg kort efter havde født at jeg beklagede til ham. Ved ikke hvorfor jeg synes det var så forfærdeligt.

Og han var selvfølgelig ligeglad – han var jo lige blevet far til en prinsesse 🙂 Som også idag (16 mdr.) ligner ham på en prik.

Hej fra Vera 16+1 – prinsessen 280406

Anonym
    Gæst

Min første fødsel startede ikke ved vandafgang og der blev først prikket hul, da jeg var langt henne og lå ned, så… hvor meget kommer der egentligt? Det lyder som om vi snakker mængder á 0,5 liter eller mere, er det virkelig så meget – for så hjælper et sølle always bind da ikke meget, som jeg ellers havde tænkt på at rende rundt med til sidst…

min1babymin1baby
    Medlem

Jeg læste om en, da jeg ventede mit første barn, der var ude og gå i skoven med hendes datter og så lige pludselig gik vandet, det er jo ikke det væreste sted og få vandafgang.

Men jeg har tænkt på det samme som jer andre, det er da ikke så fedt og stå der midt i en butik med pladder våde bukser og så drøbber man hele vejen ud til bilen…

Mit sidste fødsel startede med at vandet gik og det var heldigvis da jeg var hjemme og lå i min seng, jeg havde også håndklæder liggende i soveværelset som jeg hev i mellem benene, det kan anbefales… :o)

Knus Vicky 28+1

Anonym
    Gæst

Hej,

jeg tilslutter mig – har kun leveret en sø hjemme 🙂 men jeg har da også tænkt tanken…

Ulla
    38 +3

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.