Tålmodigheden er pludselig kommet igen..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Tålmodigheden er pludselig kommet igen..

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    thearamsthearams
    Medlem

Jeg synes det er SÅ underligt!! Bare fordi terminen virkelig nærmer sig, så har jeg igen fået lit tålmodighed. Tanken om, at der MAX kan gå 16 dage er fuldstændig uvirkelig, så lige nu har jeg det sådan, at han jo nok først kommer lige til sidst – og jeg synes det er ok…!!!

JEg har ellers gået rundt og været super utålmodig, men lige pludselig synes jeg det hele er ok. – Jeg kan alligevel ikke forstå, at der om lidt er en baby i vores hus.

Er der andre, som har fået lidt ekstra tålmodighed her i slutningen??

Hilsen
    Thea 39+4

Anonym
    Gæst

Hej.
    Har det lidt på samme måde, har ønsket at føde lidt før termin, fordi det virkede så uoverskueligt at skulle gå helt til termin. Men nu hvor tiden nærmer sig, er jeg begyndt at indstille mig på at jeg mindst går 1 uge over tid, og jeg har det helt ok med det, kan slet ikke få mig taget sammen til at få de sidste ting på plads osv. Og er begyndt at tænke MEGET over hvordan det bliver at være mor for to små børn (har en søn på 2 år) og i disse dage tager han virkelig alt vores enrgi, da har er en rigtig to årig, der vil og kan alt selv! Men men det skal jo nok gå det hele, og selvfølgelig glæder jeg mig da vildt meget til at møde lillebror, men det behøver ikke lige ske de næste par dage 🙂 Nå det blev en længere smøre….
    Knus Sille 38+6

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.