Overvejer du en ringslynge?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Overvejer du en ringslynge?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    AnjademantAnjademant
    Medlem

så se på http://www.bredgade146.dk der kan jeg kontaktes via mail, hurtigt og nemt og….. shh oO(billigt)

Anja Dec07

mariajo2mariajo2
    Medlem

Når vi nu skal reklamere lidt herinde, så vil jeg da lige slå et slag for min venindes side www. slynger.dk der er flere forskellige slags slynger, og der er også vidio instruktioner i hvordan man bruger dem.
    Maria

lijalija
    Medlem

Normalt synes jeg ikke det er stedet for reklame, men lige præcis denne var brugbar for mig, da jeg har haft lidt svært ved at fatte det der med at få brugt min ringslynge…..

Så tak for tippet – den er føjet til foretrukne.
    Fine instruktioner kan du hilse din veninde og sige ;o)

Kh Lisbeth & Sebastian 18 dage – og forhåbentlig kommende slyngebarn…

kampradkamprad
    Medlem

Hehe genialt med den hjemmeside, men jeg kan bare ikke finde de der vidioer? Hvor ligger de henne?!
    Nikita (der nemlig også har været så smart at købe en ringslynge-uden at ane hvordan man egentlig bruger den ;))

mariajo2mariajo2
    Medlem

Hej! Nej jeg syntes heller ikke det er stedet til at reklamere, men jeg læste den anden om slynger( den skrevet før mig) og blev lidt..nå, så kan jeg da også..agtig! Du klikker dig ind under den slynge du vil læse mere om, og så står der i teksten at man kan klikke sig ind til instuktions vidio her. ( det står lidt inde i teksten,,,man skal lige læse et par linier ned!)
    Knus Maria

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.