Grovæder og hurtigløber :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Grovæder og hurtigløber :-)

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Moller5Moller5
    Medlem

Hvem havde troet, at jeg pludselig er i stand til at sætte ovennævnte betegnelser på min egen præstation i disse dage?? I hvert fald ikke mig selv.

Jeg har haft kvalme ved hvert måltid, uanset hvor lille det end har været, siden uge 28. Har formået ikke at tabe mig, men har hold vægten via søde drikke (juice, kakaomælk, saftevand etc.). Nu er jeg pludselig i løbet af de sidste tre dage blevet nærmest umættelig! Føler sult og spiser også pæne mængder mad 🙂 Åh, hvor har jeg savnet det, for jeg ELSKER mad. Selv tænke jeg, at baby nu står så langt nede i bækkenet, at det har givet mere plads, men samtidig kan jeg mærke, at han sidder helt oppe under mine ribben, sååå han kan jo ikke presse mindre på mavesækken?? Andre med pludselig rigtig god appetit?

Jeg kan af ukendte årsager også bevæge mig hurtigere, end jeg har kunnet længe?? Det undrer mig, for det plejer jo at være omvendt i de sidste uger af graviditeten??

Jeg er ét stort spørgsmålstegn, men sørger også for at nyde det – det give unægtelig mere positiv energi til dagen 🙂

Rigtig god weekend til jer alle. Mon ikke der er nogen, der kunne finde på at føde? 🙂

Moller

Anonym
    Gæst

Jeg har også de sidste par dage pludselig kunnet spise nogenlunde normalt igen + gå op af vores trapper uden at være ved at dø. tror på, at det er fordi ungerne er sunket længere ned, så der er bedre plads til lunger og mavesæk.

Linda

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.