Murren i maven?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    na1235na1235
    Medlem

Når i andre taler om at i har murren i maven hvordan føles det så?
    Jeg har nemlig de sidste par dage haft så meget uro i min mave, som om jeg har vildt meget luft i maven, lige som inden jeg får min mens. Samtidig får jeg lige de der jag og niv i mit bækken og ved skambenet.

Er det sådan i andre har det når i har murren i maven og i tror der snart sker noget?

Jeg tænker bare måske kan det være der snart sker noget, eller også er det bare ønsketænkning.

Nadja 38+4

Moller5Moller5
    Medlem

Ja, det er både fornemmelse af uro, men også mens-smerter for mit vedkommende, når jeg taler om at det murrer i maven.

Moller

sommer06sommer06
    Medlem

Or jo, der sker nok noget i løbet af en 2-3 uger. Jeg kan huske fra sidste gang at den type murren, mens smerter osv. sagtens kan stå på i ugevis. De er altså ikke i sig selv tegn på at der sker noget i dag eller i morgen, men kroppen er langsomt ved at gøre sig klar. Prøv at slappe lidt af ift. det og vent på tegnblødning eller rigtige veer som gør ondt – ellers bliver ventetiden meget lang. Førstegangsfødende går vist i gennemsnit 1 uge over terminen, så det er bedst at forvente det også blive positivt overrasket hvis man er en af dem der trækker statistikken i den tidlige retning.

Kh
    Dorte 38+3, har haft murren/mens smerter i ugevis og forventer bestemt ikke at føde foreløbig da jeg gik 11 dage over tiden sidst.

na1235na1235
    Medlem

Der må bare gerne ske noget snart for jeg glæder mig bare sådan til at se ham…
    Samtidig kan man ikke lade være at være lidt nervøs over hvordan fødslen skal gå, så jeg vil bare gerne have det overstået og have min baby i mine arme.

Jeg er så spændt og glæder mig bare så meget.

Det er være end når man glædre sig helt vildt til jul eller noget andet. Det er bare den bedste følese i verden. Kom nu baby….

Men måske der snart er noget under opsejling syntes der kommer mere uro i min mave… det håber jeg

Nadja

Lea1975Lea1975
    Medlem

hejsa
    ja sådan har jeg det også… prutter max og har ondt i maven… mon der er noget på vej… tror det ikke selv.
    knus lea 40+0

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.