ENDELIG!!! – hvor er det dejligt :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 ENDELIG!!! – hvor er det dejligt :o)

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    thearamsthearams
    Medlem

nej, jeg er ikke ved at føde – desværre…

Men vi har endelig haft besøg af en maler fra vores byggefirma. Nu har vi ventet på at han skulle komme i over et halvt år, og hvor er det skønt, at det så endelig skete! Der skulle laves nogle reperationer rundt ved stort set alle vinduer i hele huset. Og vi kunne ikke få gardinet op at hænge på babyværelset, før det var gjort. Så for et par uger siden ringede jeg endnu engang til byggefirmaet og skabte mig lidt. OG så skete der alligevel noget.

Så nu kan vi få hængt de gardiner op i weekenden, og så er der VIRKELIG ikke mere, der skal gøres før baby kommer!

Jeg har bagt muffins og bolledejen står og hæver. I det hele taget har jeg et kæmpe overskud idag, og synes bare verden er fantastisk!!

Hilsen
    Thea

Moller5Moller5
    Medlem

Hej Thea!
    Hvor er det dejligt at høre, at du har en rigtig dejlig dag. Det er så optimistisk, positivt og opmuntrende.

Nyd det nu i fulde drag 🙂

Moller

puffelinepuffeline
    Medlem

Jeg er sindsyg misundelig!!!
    Vores hus skal have repareret sokkel og revner i muren og males to gange. Blev bestilt i spril måned. De lovede, at det blev i slutningen af august, for jeg vil IKKE have håndværkere til at løbe rundt om huset ved vinduerne, når jeg har født og skal amme, så aftalen var, at de skulle være færdige inden d. 20. september. Der er godt nok noget tid endnu, men jeg tror simpelthen ikke på, at de kommer, de er da i hvert fald ikke kommet i slutningen af august!!! Jeg ved godt, at de har brug for tørvejr til den slags arbejde, og det har vi ved gud ikke haft for meget af denne sommer, men jeg vil have fred, når den lille kommer, forstå det nu, kære håndværkere!!!
    Jeg har ringet, men kan ikke få lovning på noget.

Thea – fortæl mig, hvordan man “skaber sig” på den rigtige måde, så de kommer?

Mvh.
    Puffeline

PS. håber snart, at jeg får min mand overtalt til at vores barn skal hedde Thea (hvis altså det bliver en pige!) Min dejlige bedstemor hed Thea og betød rigtig meget for hele familien, men hun døde desværre, inden jeg lærte min mand at kende, så han ved jo ikke hvor fantastisk et menneske hun var, (øv øv)

tulle1976tulle1976
    Medlem

Arjjj Thea…. Troede lige du var ved at føde c”,)

Det er dejligt at der kommer styr på det hele inden den lille ny kommer til verden… Og ja, det hjælper nogle gange at brokke sig tilstrækkeligt og være lidt af en pain in the ass overfor håndværkerne. Vi har lige selv været igennem den helt store renovering og mangler nu stadig nogle ting. Nu trækker håndværkerne så bare tiden ud, men så får de fa’me heller ikke en klink mere før de er færdige !

Knus
    Mette + Mikkel 230807 & Mia 140805

chrislyngchrislyng
    Medlem

Troede lige du var igang med at overhale indenom:-) Dejligt med overskud. Det var i øvrigt rigtig hyggeligt igår også. Fandt du en ny muffin opskrift? Lød lækkert med hvid chokolade og hindbær, så hvis du har et link til opskrifterne må du gerne sende det. Har inviteret familien til min fødselsdag på søndag, da baby vist ikke gider komme lige nu alligevel:-)
    Ringede forresten til Skejby i morges, men de vil først se mig på torsdag:-( Hvis jeg vil ha tjekket babys velbefindende inden må jeg ringe til egen læge…. Hmm. Tarveligt.

Anonym
    Gæst

Men det er da også lækkert at få malet 🙂

Sikke aktiv du er….

Kh Mette

Anonym
    Gæst

troede lige du var ved at føde.. At vandet var gået eller sådan noget :o)

Natasja 39+2

thearamsthearams
    Medlem

Hej Christina.

Øv, at de ikke gad se dig alligevel – men det havde du jo også lidt regnet med. Det er da underligt, at din JM har taget fejl på den måde…

Ja, det er skønt emd lidt overskud, men jeg synes da bestemt også jeg er træt idag :o( Jeg behøver heldigvis heller ikke foretage mig så meget, men skal jo ind i festugen i eftermiddag og følge Andreas i optoget – det plejer at være vildt godt, så det glæder jeg mig til.

Jeg fik bagt de muffins med hindbær og hvid chokolade, og de er rigtig gode!!! – Her er et link til alverdens opskrifter :o)
    http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/retter-3.php?id2=1229

Jeg håber du får en rigtig god fødselsdag på søndag med familien (men aller mest håber jeg, at baby snart vil ud og hilse på sin meget utålmodige mor :o) ). Er det søndag, der er din “rigtige” fødselsdag??

God fredag!! – og masser af ve-støv!!

Hilsen
    Thea

chrislyngchrislyng
    Medlem

Tak Thea, den kigger jeg lige på:-) Ja søndag er min rigtige fødselsdag, så det vil da være en dejlig fødselsdagsgave at få, hvis den lille “kom forbi”:-) Idag har jeg været ude og svømme 1 kilometer, vadet rundt inde i byen, spillet bordtennis med kæresten og vasket tøj…. Hmm, har da godt nok masser af plukveer, men er bange for det slet ikke er slemt nok endnu;-)
    God fornøjelse med optoget – og lad os finde en dag i næste uge at ses igen.
    Knus Christina

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.