sp besøg, læge besøg og blod prøve

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 sp besøg, læge besøg og blod prøve

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej
    Ja så fik vi lige overstået det første læge tjek alt var ok dog syns hun han var noget gul og da hendes vægt sage 3500 g (3750 til fødels) var det ikke så godt da han jo var 7 dage gammel men vi måtte snakke med sp som kom om eftermiddagen. Skal så lige siges at hendes vægt var mig op på en badevægt med ham også mig selv vi syns nu ikke det var særligt præcis. Men det mente lægen.

Sp kom så om eftermiddagen og det kunne ikke gå stærkt nok for mig at få ham vejet og yes 3900 g så han havde allerede taget 150 g på selvom han kun var 7 dage, og det var bare rigtig flot syns sp specialt når jeg nu fortalte at han kun spiste af det ene bryst men fik så lidt fra den anden i flaske. Og at han kun spiste de der 10 min af gangen så det var noget godt mælk.

Idag har vi så været nede og få taget den der bol prøve. Det gik fint.
    Han er godt nok noget sur idag og vil spise hele tiden så ved da ikke lige hvorfor han er det….
    Han har elles sovet godt de sidste to nætter fra 12 til 6 også vågnede jeg elles bare i mælke bad min dyne var sågar helt våd så den måtte lige vaskes.

Også lige lidt pral her til sidst jeg tog lige min coboye bukser (sådan staves det ikke) på her til morgen fra før jeg blev gravid de kunne lukkes og det hele men efter 1 time så kunne jeg altså ikke holde ud at ha dem på længer.
    Men så er det jo godt at man har lidt forskellige str i gemmerne så jeg fandt lige nogle andre som jeg så kan holde ud at ha på hele dagen.

Og så lige et spg jeg har simpelthend fået helt vild med vand i benene her efter jeg har født er der andre der har hørt om det ???
    Troede da ikke man kunne få det efter man havde født!!!

Jeg var også næsten holdt med at bløde så i går eftermiddags får jeg lige pludselig så ondt i maven at jeg bare ingen steder kunne være jeg lå bare med varmepude og tuede men efter en time gik det lidt væk igen men så var der bare blod bad og der kom en kæmpe klump og lige siden er det bare løbet helt vildt.
    Så tror da næsten at den klump har blokeret eller sådan noget.

nå men det var lidt fra os
    knuz heidi og magnus 4-9-07

Anonym
    Gæst

Hej Heidi.
    Dejligt at lægen tog fejl ang vægten, synes da også at det var en lidt sjov måde at veje et spædbar på 🙂 Håber da at det gule snart er på retur, det skulle være godt med masser af sol lys.
    Lidt blæret at du allerede kan hoppe i dine cowboybukser… er slet ikke misundelig, glæder mig til at komme af med ventebukserne.

Er storesøster stadig glad for ham? Er hun i dagpleje eller er hun hjemme hos jer om dagen? Jeg er begyndt at tænke meget på hvordan min søn vil reagere på lille bror, så vil da meget gerne have nogle fif hvis du nogen 🙂

Nå det blev lidt langt.
    Knus Sille 39+2

Anonym
    Gæst

Det med vægten gør min læge det samme.
    Og der skulle han også have tabt sig men ifølge Sp som kom dagen efter havde han taget på istedet så går ikke lige så højt op i lægens vægt men en rettesnor kan det være.

og må jeg prale med???? jeg har nemlig tabt mig 8 kg siden fødslen og det er vel og mærket 8 kg af min normal vægt

så Heidi det er super godt gået at du kan komme i dine egne gode gamle bukser er selv super glad for det.

Knus Henriette og Anders 010907

Anonym
    Gæst

Er på visit fra sept06. Da jeg havde født Rosa for snart et år siden fik jeg meget hævede fødder ( mere end da jeg var højgravid). Havde fra en veninde hørt at det er helt normalt når mælken løber rigtig til. Så mon ikke det forsvinder snart igen.
    Camilla.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.