her sker der intet…. 40+6

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 her sker der intet…. 40+6

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Lea1975Lea1975
    Medlem

hejsa
    det varmer at der nogen der tænker på mig i disse dage. jeg blev indlagt i mandags klokken tidlig til igangsættelse. fik som det første sat en ballon op som de bruger ved folk der tidligere har fået ks. der kunne lægen så konstatere at der absolut ikke var tegn til noget som helst. fuld fire cm livmorhals og hård som sten eller som hun sagde lukket land. den skulle så sidde der i 12 timer.
    her efter har jeg de sidste to dage fået lagt stikpiller op og jo jo lidt er der da sket har da kun 1,5 cm livmorhals tilbage. mine værste symptomer er indtil vider menses lignende smerter i et par timer om aften som sidder lige i lænden. får et par smertestilende og vupti er det hele væk.
    nu er planen indtil videre at hvis der ikke er sket noget i løbet af weekenden skal jeg ha ks på mandag. rart med en dag men det har så gjort at jeg desværre har været nød til at melde afbud til min søsters bryllup på lørdag. det gav så en maga tudetur hvor den arme jm der kom med ctg og en stikpille blev helt forvirret og 30 sek senere stod min søde overlæge ved min side og sagde at hvis jeg gerne ville afsted på lørdag var et okay… lige indtil jeg fortalte hvor det var henne kunne hun godt se at det ikke var så smart…. så jeg kan på lørdag ligge og vide at min søster blir gift og jeg ikke er der… øv øv.
    jeg er så frusteret og ret tyndhudet at der snart ikke skal meget til mere.
    i morgen kommer stephanie på besøg og det glæder jeg mig til.
    knus lea
    Opdatering
    såe rder gået endnu en dag og jeg er 40+6 og stdig intet tegn til fødsel. jeg er efterhånden meget frustreret og har nem til tåre. skal igen med på morgen møde igen ang kejsersnit. har inegn forhåbningerså kan kun blive positiv overrasket.
    nå vil smutte i seng nu
    knus lea

mariajo2mariajo2
    Medlem

Puha, sikken en omgang! Det er da altid noget at du ikke har vestorm og der stadig ikke sker noget, men hvor er de bare brand ærgeligt at du går glip af din søsters bryllup! Jeg håber du får hvilet dig lidt, og at der snart sker noget. Ønsker dig alt det bedste!! Knuser Maria

Moller5Moller5
    Medlem

Hej Lea!
    Ej, hvor er det bare en sej omgang – hvorfor sker der mon ikke noget? Din baby må have det for godt inde i maven 🙂
    Kan virkelig godt forstå, at du er temmelig ked af at gå glip af din søsters bryllup. Ved godt, at det er en ringe trøst, men du må jo få dem til at tage mange mange billeder, videofilme mm til dig, så du i hvert fald har mulighed for at se, hvordan det så ud. Øv, altså. Det er naturligvis aldrig det samme som at være der selv.

Jeg krydser fingre for, at der SNART sker noget hos dig.

Bedste hilsner

Moller

Anonym
    Gæst

hej lea
    jeg tænker på dig og vil da bare lige sige vær glad for du ikke får de dumme veer jeg fik af de stik piller.
    Og håber for dig at de snart kan tage vandet for så sker der noget.
    hvor er det bare synd for dig at du ikke kan komme med til din søstres brullyp det er da bare for uheldigt.
    knuz heidi

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.