TILLYKKE Christina

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 TILLYKKE Christina

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    mette1809mette1809
    Medlem

Hey var det ikke noget med at du har fødselsdag idag Christina.. Stort tillykke herfra. Håber du får en baby;-)
    Du må være ved at være vanskeligt utålmodig – medmindre du er i fuld gang med at føde på nuværende tidspunkt. Jeg krydser fingre..
    Tak for sidst iøvrigt – også til Thea og Mette- det var super hyggeligt. Vil meget gerne være med til at mødes engang i løbet af ugen hvis det passer jer.
    Hurra … fra Metten

Anonym
    Gæst

fødte hun i lørdags (ja nu håber jeg det er okay at jeg fortæller det her, men mon ikke det er det??)

Jeg sendte hende nemlig lige en sms søndag for at ønske tillykke, og så skrev hun tilbage at hun har født 🙂

Selv tak for sidst. Synes faktisk det er en rigtig hyggeligt lille gruppe vi har fået lavet 🙂

Kh Mette

mette1809mette1809
    Medlem

Hej Mette..
    Nej hvor fantastisk..Tak for opdateringen.. Har også gået spændt og ventet på hvornår hun skrev.. Og ja tak for sidst. det var rigtig hyggeligt at få lov til at være med. Ser frem til at se jer igen… nu med babyer 😉 Nu er det jo først Theas tur.. men jeg satser på at komme hurtigt efter det. Har Netop været til jordmoder idag og baby er ca 3600 og efter min mening riglig stor til at komme ud.. Så Jeg venter spændt..
    God aften
    Metten

Anonym
    Gæst

Ved godt det er meget uhøfligt…..

Sagen er den, at der har været en masse “fnidder” frem og tilbage mht mine seneste blodprøver. Jeg fik så søndag aften sådan et ulideligt tryk for brystet, og nu har de jo sagt at jeg skal reagere hurtigt, hvis jeg får nogle symptomer på svangerskabsforgiftning, så jeg tog forbi fødegangen for at blive undersøgt…

Konklussionen blev, at mine blodprøver egentlig var ok, men pga smerterne ind i brystet, så de ingen grund til at lade mig gå længere. Nogle gange viser udslaget sig nemlig først i blodprøverne BAGEFTER – Lusket lusket!! Blev alligevel lidt paf da de sagde de ville sætte mig igang. Altså det gør mig bestemt ikke noget at vi fik tid til at få Silje afhentet. Og synes da heller ikke man skal tage nogen chancer når nu vi ved hvor hurtigt svangerskabsforgiftningen udviklede sig sidst, men må alligevel indrømme at jeg mentalt er mere uforberedt end jeg lige troede.

Så idag har jeg fået en stikpille, som skal sætte gang i sagerne, og så ender det jo nok med at jeg føder imorgen (typisk at jeg lige rammer d.11.september)

Har fået de første opstartsveer, men indtil videre er de til at holde ud.

Sikke en fin størrelse baby du bærer. Det bliver spændende hvornår den vil ud. Thea bliver nok lidt mobset, hvis du også snyder foran 🙂

Vi snakkes ved

Kh Mette

thearamsthearams
    Medlem

Altså – det er da noget værre noget med dig! – Men rigtig mange gange held og lykke med det hele. Glæder mig til at høre hvordan det går med din lille søn :o)

Og så håber jeg bare, at jeg snart følger efter – gider da ikke være den sidste :o(

Knus
    Thea

Anonym
    Gæst
    mette1809mette1809
    Medlem

Nå for søren… Jamen tillykke… tænk engang. Hvor spændende, men kan godt forstå du er lidt overrumplet… Ja så må mig og Thea slås om sidstepladsen.. Men jeg har jo også først termin d 18 så der går desværre nok lidt endnu… Så bare rolig thea du kan sagtens nå det endnu 🙂 Ellers kan det jo være vi mødes derinde. det kunne nu også være gevaldig hyggeligt.
    PøjPøj med det hele Mette. Glæder mig til at se alle de fine små babyer..
    Kh Metten

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.