Noget i gære?!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    BekkamorBekkamor
    Medlem

Ja, jeg er i tvivl,men et eller andet sker der i hvertfald og hvis det ikke er en fødsel, så er der noget andet galt!
    Det startede i går eftermiddags, hvor jeg begyndte at få ondt i lænden og mange plukkeveer, sådan tæt på hinanden. I løbet af aftenen tog de til og gjorde ondt i lænden og det her lyder måske mærkeligt, men også ned i tarmen, som om hver gang der kom en plukve/ve, så blev resten af kroppen mast. Fik varmepude på i nat og sov så også igennem.

Men med det samme jeg stod op var de der igen og værre end igår. De gør ret så ondt. Men jeg tænker bare hvis det var noget andet end plukkeveer/veer, så ville de jo ikke pludselig stoppe og så har jeg det helt fint, vel? Men når de kommer igen så av av! Har lige haft diarre ( undskyld) og det er vel også kroppen der selv gør klar?

Skal til jordemoder kl.12.45, så nu må vi se hvad hun siger!

ninie01ninie01
    Medlem

Hejsa… Jeg krydser fingre for at der er noget i gære :o) Hvis der er, så send liiiige lidt af det berømte vestøv denne vej :o)) Held & lykke med det… Mvh Nina 39+4

ChathrineChathrine
    Medlem

Det kunne godt lyde som om du har forstoppelse.. det kan godt give de samme symptomer som du beskriver der..

BekkamorBekkamor
    Medlem

Så har jeg været ved jordemoder og beskrev hvordan jeg havde det og hun mente jeg bestemt ville føde indenfor de nærmeste par dage. Grunden til smerterne ved tarmen er fordi han åbenbart står og masser dem, men fik også lige nogle gode plukkeveer mens jeg var der, så hun sagde at der ikke var grund til at aftale ny tid, men hvis der ikke var sket noget inden tirsdag, kunne jeg ringe og aftale ny tid..
    Spændende,ikk?! Ved godt at det sagtens kan stoppe og så der ikke sker mere de næste 14 dage, men føler mig ikke utålmodig, så kan kun blive positivt overrasket!

39+5 ( og i dag er min oprindelige terminsdag iflg. mens.)

Anonym
    Gæst

Hæftede mig lige ved at du nævnte smerter i tarmen. Da jeg fødte Tobias i 2004, sad de fleste af min veer i endetarmen. Rigtig ubehageligt. Så veer kan altså godt sidde der…

Linda 37+5

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.