stort tillykke til alle der har født

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 stort tillykke til alle der har født

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

kan slet ikke følge med
    knus lene 36+6

lijalija
    Medlem

…. det kollektive TILLYKKE!!!

Har jo været afskåret fra omverdnen (incl. ND) noget tid, og har slet ikke overblik over hvor mange der har født, men det ser ud til, at vi efter en sløv start endelig er komme rigtig godt igang med fødslerne ;o)
    Det er jo bare super dejligt!!!

STORT TILLYKKE til Jer alle – og masser af vestøv og skumsprøjt til dem der endnu venter med længsel.

Kh Lisbeth & Sebastian 10 dage

Anonym
    Gæst

Jeg får slet ik skrevet i alle jeres indlæg, så……

STORT TILLYKKE 😉

Og send endeligt ve-støv hvis I ikke fik brugt det hele:-)

Knus Inger 37+2

Anonym
    Gæst

Denne her er jeg også med på – Stort tillykke til jer allesammen… der gik godt nok hul på fødslerne lige pludselig :o))

Kh
    Nina 37+4

Anonym
    Gæst

Mange gange tillykke til alle dem der har født.

Utroligt at vi kun lige er startet på september- måned og så er der så mange der allerede har født.

Jeg glæder mig til det er min tur.

MVH Tine (der har termin i dag;-))

snenegersneneger
    Medlem

Også stort tillykke herfra og mange gange held og lykke og masser af vestøv til jer der stadig venter. Desværre har jeg ikke så meget tid til at skrive og læse med herinde mere, så jeg må også tilslutte mig den kollektive lykønskning.

Mange hilsner fra sneneger og Emil 10 dage :o)

Anonym
    Gæst

Jeg deltager også lige i denne kollektive lykønskning, kan slet ikke følge med, og har ikke p.t. mulighed for at være super aktiv her hver dag…

Så stort tillykke til alle der har født, skønt at der er kommet så fint gang i fødslerne.

Glæder mig til det bliver min tur, snart 🙂

Lene 38+3

Kæmpe tillykke til alle dem der har født – det går jo lige pludselig hurtigt herinde 🙂

Nyd jeres guldklumper – glæder mig til at læse jeres fødselsberetningerne når I en dag når så langt…

Og tak for super læsning til dem der allerede har fundet lidt overskud til at skrive om forløbet.

De bedste tanker
    Camilla 37+5

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.