Forslugen baby

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    BekkamorBekkamor
    Medlem

Uh ha, jeg synes godt nok også det kan være svært det hele. Vi har også haft en urolig nat hvor han hele tiden ville til brystet. En forklaring kan være at nu hvor din baby er ved at vokse, så skal der mere mad til og derfor suttes oftere, for at produktionen sættes op. Men ville bare sige at du ikke er den eneste og at vi alle sammen gør det så godt vi kan:)

bekkamor og theodor 5 dage

Anonym
    Gæst

Endnu en problemstilling om amning.
    Noah spiser så hurtigt at det ender med at han har slugt ligeså meget luft som mælk. Dette resulterer i luft i maven og at han (måske) ikke får nok mad til at blive mæt i nogle timer af gangen.
    Han er svær at få til at bøvse så ofte gylper han en del et stykke tid efter amningen er slut. Og hans lille mave gør så ondt fordi der er meget luft dernede (tror jeg)

Vi har de sidste nætter oplevet at han sover meget uroligt og kun 1 time af gangen hvorefter han er sulten igen. Vi har så prøvet med en flaske til natten i nat og det virkede til at mætte ham mere end mit bryst. Det er vist også noget med at mælken ikke er så god sidst på aftenen pa. træthed og en hel dags amning.

Jeg synes det er en større videnskab og det tærer virkelig på mit overskud at han er så urolig. Ofte sidder jeg og tuder mens jeg forsøger at finde ud af hvorfor han er så urolig.

Føler jeg er den eneste i verden der ikke kan finde ud af at tilfredstille mit barns behov.

Louise (Noah 3 uger )

lijalija
    Medlem

Ammerådgivningen på fogf.dk

De er knaldhamrende gode til at sætte fingeren på problemet, og give gode og brugbare råd omkring amning.
    Du kan enten skrive eller ringe til dem.

Min den store – Victor på snart 4 – var også forslugen og slugte meget luft. Her hjalp Mylicon dråber. De kan købes i håndkøb på Apoteket.

Pøj pøj med det
    Lisbeth & Sebastian 17 dage

sommer06sommer06
    Medlem

Hej Louise

Det er helt normalt at amme det meste af aftenen. Du skal bare slappe af og sige til dig selv at du gør det rigtige. Efter min mening skal du droppe den der flaske, hvis du ønsker at amme fortsat. Det ødelægger den fine balance der er mellem udbud og efterspørgsel og du har mælk nok. Det er virkelig helt almindeligt at mælken er tyndere om aftenen og at man skal amme mere. Regn ikke med at du de næste måneder kan have andre planer end at amme mellem 17-22 eller noget i den stil.

Kh
    Dorte
    Hvis han har svært ved at bøvse kan du prøve at give ham Mylicon dråber. Fås på apoteket.

ThotteThotte
    Medlem

Hej,
    Kan sige at omkring 3 uger gammel og så igen 6 uger gammel går de små i gennem vækstspurter hvor de sutter MEGET for at sætte din mælkeproduktion op. Det kan være det der i gære lige nu hos jer.
    Vh. Charlotte

Anonym
    Gæst

Tak for alle jeres svar. Er med til at berolige mig når jeg pisker en stemning op!!!

Hilsen Louise

PolkaaPolkaa
    Medlem

Hej Louise

Håber det bedste for dig 🙂

Synes selv det er en STOR udfordring at amme og man er meget sårbar ift. at det lykkes!!!

Jeg har nu været på patienthospitalet med Sune og Carl-Gustav i 4 dage og da det er et spædbørnsvenligt hospital har jeg fået utrolig meget hjælp til indkøring af amning – alligevel er det bare SVÆRT 🙂

Men det lyder da til at du gør det rigtige og at det bare er et ammespring du oplever ….

Polkaa

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.