Ud af skabet – andre der ser “De Unge Moedre”??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Ud af skabet – andre der ser “De Unge Moedre”??

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Lea1975Lea1975
    Medlem

hejsa
    indrømmer blankt at jeg er hooket på de unge mødre …. sidder troligt foran skærmen tirsdag og onsdag og så til genudsendelsen i weekenden, hvis jeg er gået glip af et afsnit… så mig afhængig, overhovedet ikke hi hi hi.
    synes det er en god serie og det viser jo netop at ikke alt er rosenrødt at blive mor.
    hvem synes dog ikke det er spøjst med michelle, sofie og simon.
    eller christina og peter der har lucas… jamen altså det rod men en glad dreng til trods.
    jow jow de unge mødre holder max
    knus lea 40+1

Jep – for det goer jeg. Dvs har set det paa net-tv. Saadan lige alle de nye 8 afsnit fra den nye saeson. Jeg maa sige, at det fanger mig, baade fordi det er nogle meget unge piger, ofte med svaere udfordringer hjemmefra – og nogle klarer det bedre end andre! Men saa er der ogsaa saa mange graviditeter og babyer, hvilket jo er saerligt spaendende nu.
    Men uha – efter at have set 2 foedsler paa denne her “Kanal 4-facon”, hvor der svaelges i alt, er jeg noget nervoes for min babys foedsel. Har virkelig ikke lyst til at ligge der og stoenne og lide i timevis. Det ser alt sammen frygtelig langtrukkent ud. Maaske skulle jeg faktisk ikke ha’ set det… for det saetter tanker igang. Proever at troeste mig selv med, at man vokser med opgaven, men billederne fra TV staar alt for tydeligt!
    Jeg er jo 2. gangs foedende, saa maaske gaar min foedsel hurtigere – man har lov at haabe… Tror liiiiige jeg holder pause med flere nye afsnit indtil efter jeg har foedt.
    Tine

Lea1975Lea1975
    Medlem

ja det har også undret mig. både michelle og sofie skal nok klare det. de har også lige været i ude og hjemme… ja her følges der med i alt hehe.
    der er jo nogen af pigerne der vælger at sige stop.
    hi hi june og jens christian, sikke et sjovt par som absolut ikke går op i tøj og mode osv osv men jøsses den lille pige skal bare ha det dyre tøj på… ret funny synes jeg.
    uha christina og dennis…. er bange for at det er gået galt for dem. stakkels lille sebastian og simon.
    knus lea

Ja, hvad pokker har de to ret kvikke piger som Michelle og Sofie dog set i Simon??? Jeg synes Malou Stella og Martin er soede sammen (mon det holder, naar de er SAA unge??). Og dejligt at se, at baade hendes mor og hans foraeldre er saa meget med. Mange af de andre piger virker mere alene i verden.
    Hvad er der sket med Christina fra Randers? Og hvad med June?

ChathrineChathrine
    Medlem

I har bare nævnt alle ynglingerne her hjemme… Faktisk var christina og peter vores favoritter længe, men det også fordi de bor et par gader fra os så så dem med jævne mellemrum nede på gade… Min kæreste elsker hans christian.. Han kommer tit og siger, gider du ovrsætte?? Han forstår slet ikke hvad manden siger… Men tror vi fangede fordi de på mange måder er så ærlige omkring dem selv og deres liv… det ikke nemt at blive mor og da slet ikke som ung, men alligevel.. Nåh ja det der trekandts drama i næstved eller hvor de nu bor, det da for sjovt, specielt fordi sofie ikke vil erkende at hun er såret… det kan man jo se… Og michelle har jo på intet tidspunkt i programmerne lagt skjul på at hun ville ha simon tilbage… Men tror malou stella er vores nye yngling.. HUn er sååå sød… Glæder mig allerede til tirsdag…

june og hans christian er ikke sammen mere og hun venter sig igen med sin nye mand Jan. Hun er vist omkring 20 uger henne nu.

Heidi
    38+3

ungmor.dk
    de har et forum hvor der er flere fra programmet der selv har en tråd.

ChathrineChathrine
    Medlem

hvor ved du det fra????

Anonym
    Gæst

ja jeg ser også de unge mødre når jeg husker det.. synes det er synd, der er fokuseret så meget på “taberpigerne” og hver gang der bliver tændt en smøg eller andet politisk ukorrekt, så svælges der i det.. synes det puster til fordommene om unge mødre, jeg har selv været en ung mor (for lææææææææænge siden) og jeg hader de fordomme der er om dem 🙁 der er sg mange som klarer sig fint, men tv4 får virkelig pustet til fordommene 🙁

Nina

Ja, TV kan manipulere meget – mht at udlaegge de stakkels pigers svagheder. Mange af dem virker nu ret alene og uden saa meget netvaerk. Derfor er det rart at se Malou Stella og hendes bagland, der virkelig tager del i det hele.
    Men til jer, der er saa velinformerede, gennemfoerer Bente saa sin vaernepligt? Haaber jeg virkelig, for hun virker gladere der end ellers.
    Hav en god aften
    🙂 Tine

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.