hvor meget bløder i?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 hvor meget bløder i?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Heejj
    ja jeg syns ikke jeg blev ved med at bløde så meget sidst i så lang tid så hvor meget, jeg er nød til stadig at have god nat bind på. Og i morges da jeg havde været i bad så kom morten ind da jeg var ved at tøre mig og siger øh du står i noget også løb blodet bare ned af benene og JEG STOD I EN PØL RIGTIG LÆKKER DET HAR JEG SÅ IKKE LIGE PRØVET før.
    og igår var det elles næsten holdt op meget mærkeligt
    så hvad med jer andre magnus er 10 dage nu.
    knuz heidi

Anonym
    Gæst

Jeg kan simpelthen ikke huske det – hverken hvor meget eller hvor længe. Men det er ret vigtigt at holde øje med, hvis det nu er fordi, det ikke er det hele af hinden, der er kommet med ud… Jeg synes, du skulle snakke med lægen om det og evt. lige få det undersøgt.

🙂 Signe

BekkamorBekkamor
    Medlem

Min blødning er aftaget en del og kan være i alm. mensbind og skal bare skifte efter nogle timer. Det løber heller ikke når jeg er i bad, max. 1 dryp. Og i morgen er det en uge siden jeg fødte. Men efter det du skrev den anden dag med en stor klump, så ville jeg nok lige høre lægen om det er helt okay?

PolkaaPolkaa
    Medlem

Kære Heidi

Efter det jeg har læst mig til bløder man ofte mere 2. gang man føder og har kraftigere efterveer!

Det skyldes bla. at man har mere at se til med 1 barn i forvejen og derfor skal man forsøge ikke at bevæge sig for meget …..

Et tip jeg fik af sygeplejersken: Læg dig med en pude under maven i minimum ti minutter – det skulle få det til at hele bedre

Kh. Polkaa

kampradkamprad
    Medlem

hej heidi.. Jeg bløder stadig og August er 14 dage nu. Men det er selvfølgelig ikke lige så voldsomt som i starten. Men jeg spurgte min læge, og hun sagde det var meget forskelligt, og at nogle blødte i 2 måneder. men hvis du er meget urolig, sys jeg da også lige du skaal snakke med din egen læge..
    Nikita

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.