Velkommen til verden Gustav!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe September 2007 Velkommen til verden Gustav!!!

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    babygfbabygf
    Medlem

Godt at høre, at i er vel hjemme. Og tillykke med lille Gustav.

Katja 38+5

BekkamorBekkamor
    Medlem

Tillykke med ham, det er vigtigste er at I begge har det godt nu!

39+3

Tusind tillykke med lille Gustav.

Held og lykke fremover 🙂

Vh Kristine

PolkaaPolkaa
    Medlem

Kære Solvejg

Det lyder som en barsk omgang – men det lyder også som om du har været SEJ!!!!!!!

Pas nu godt på dig selv også – glæder mig til at høre mere

Tanker fra Polkaa

Anonym
    Gæst

Uha.. Sikke en start på livet.. Dejligt han har det godt.. Tillykke med ham :o)

Natasja 39+1

SolvejgGadSolvejgGad
    Medlem

Kære alle
    Den 30. august kl. 7.37 fødte jeg en lille dejlig søn på 51 cm og 2980 gram. Fødslen var lidt barsk – der var grønt fostervand og babys hjertelyd dykkede på et tidspunkt, så jeg blev klippet for at få ham ud nu og her. (Der skal nok komme længere beskrivelse omkring fødslen senere!!!)
    På grund af den lidt hektiske start på livet (tror jeg selv i hvert fald) kunne vi ikke rigtigt få Gustav til at sutte – så jeg er blevet nødt til at give med mme med flaske. Noget jeg ikke lige ved hvordan jeg har det med endnu, men det var altså nødvendigt!
    I hvert fald har lille Gustav det rigtig godt – vi kom hjem fra sygehuset igår eftermiddags og jeg NYDER bare at være hjemme med min lille dejlige guldklump.
    Skriver snart igen med en ordentlig smøre omkring fødsel o.s.v. men lige nu er der en lille dreng, der gerne vil have sin moar, så jeg må løbe.
    Knus fra Solvejg og Gustav!

Anonym
    Gæst

Hej
    Til lykke med Gustav…og som der bliver skrevet så meget om i disse dage – så er man ikke kun mor i kraft af amningen.

Det vigtigste er jo, at han har det godt.
    Håber at høre fra dig snart igen.
    Pia 38+3

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Solvejg

Stort tillykke med Gustav…. Dejligt at i har det godt trods den hårde start c”,)

Husk nu…. Godt moderskab sidder ikke i brysterne og det at amme, men det sidder i hjertet !!!

Knus
    Mette + Mikkel 230807 & Mia 140805

mariajo2mariajo2
    Medlem

Dejligt at I har det godt, og Stort tillykke med lille Gustav, jeg bliver helt blød i knæerne når du skriver at den lile har brug for sin moar, jeg glææder mig til vores søn skal se dagslyset. Ønsker jer alt det bedste…
    Knus Maria 38+0

rmk01rmk01
    Medlem

Hej Solvejg,

Først et stort tillykke.

Dejligt at høre fra dig – har tjekket et par gange dagligt for at se, om der ikke snart var nyt fra dig. Men regnede jo nok med, at du havde født 🙂

Rigtig hjertelig tillykke med Gustav! Glæder mig til at høre nærmere.

Venter med spændig på, at det snart bliver min tur.

Mange tanker fra
    Sarah

dogasmordogasmor
    Medlem

Prøver lige igen.

Et stort tillykke med Gustav 🙂

Kh Sascha + Alberte 9 dage

dogasmordogasmor
    Medlem
    Anonym
    Gæst

KÆMPE KÆMPE TILLYKKE med den lille guldklump 🙂
    Glæder mig til at høre mere om hvordan I begge trives.
    Knus Louise

Moller5Moller5
    Medlem

Kæmpe stort tillykke med Gustav. Godt han kom ud i god behold, når der nu var lidt komplikationer undervejs 🙂

Moller

kalasakalasa
    Medlem

Rigtig meget tillykke. Godt at høre at i begge har det godt. Jeg tror måske jeg ved hvordan du har det med amning. Min lille dreng fik gulsot. Amningen var næsten kommet i gang. Men pga. ødelagte brystvorter kunne jeg ikke malke ud. Han måtte max komme ud af lyskasse 45 min ad gangen hver 3 time. Derudover skulle han nøje overvåges mht hvor meget mad han fik. Det er over en uge siden og jeg kan stadig blive lidt trist over det.
    Jeg tror det er vigtigt at man prøver at komme videre. Selv om det er svært.
    Endnu engagn tillykke. Det vigtigste er at i har det godt.
    Knus karina

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.