Søvngængeri…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    PolkaaPolkaa
    Medlem

Hehehe kommer det herfra. Min gode veninde prøsterede det samme for ca en måned siden da hun sov her: Desværre gik det ikke ud over hendes egne sko, men to af mine Loureed-plader som kun satte sig og pissede på 🙂

Og desværre har jeg ingen gode råd, men tak for grineturen

Polkaa

thearamsthearams
    Medlem

Er der nogen kloge hoveder, som ved noget om emnet??

Andreas (9 år) er begyndt at gå i søvne. Han ser meget vågen ud, og tuller bare sådan lidt rundt, indtil vi følger ham iseng igen. – ellers sådan har det været indtil idag…

Jeg hørte godt han gik rundt, men ventede på, at han kom ind i stuen til mig, så jeg kunne fortælle ham, at han skulle gå i seng igen. Pludselig hørte jeg lyden af vand, der løb. JEg kiggede – og så står drengen og tisser i sine sko!! Jeg råbte måske lidt af ham (mest fordi jeg blev forskrækket over, at han åbenbart VIRKELIG går i søvne), så han vågnede, og blev naturligvis forskrækket og ked af det.

Nu har vi så tre par sko i vaskemaskinen (håber bare de kan tåle det, ellers må de i skraldespanden!!). Heldigvis har han sine sko et sted, og vi andre et andet :o)

Men – er der noget vi kan gøre, så vi undgår lignende uheld i fremtiden??

Hilsen
    Thea – som sidder og griner af, at drengen tissede i skoene… det er da lidt morsomt :o)

Anonym
    Gæst

Jeg kan husle at min lillebror gjorde det samme… der er vist desværre ikke noget at gøre ved det :o))
    Hilsen
    Nina

kaj1973kaj1973
    Medlem

Min yngste søn martin på 8 gør det også ind imellem. Ikke at han laver noget særligt, de fleste gange skal han bare tisse og bagefter følger vi ham bare i seng igen. Har en enkelt gang oplevet at han ville ud på trappen (vi bor på 1. sal) hvor vores sko står, men heldigvis havde jeg låst for natten og ud over at han blev sur, skete der ikke andet end at jeg fik ham fulgt på toilettet og så i seng. Jeg tror det sker for en del børn og min læge siger han sansynligvis vokser fra det når han bliver ældre. Det vigtigste er at man endelig IKKE må vække dem (men det har du vel opdaget 😉 Jeg håber bare for dig at du en anden gang opdager ham i tide, så der ikke sker flere uheld 😉 God historie

Karin 36+1

Anonym
    Gæst

Jeg gik meget i søvne som barn, og efter et par episoder, hvor min mor vågnede ved at yderdøren smækkede, lærte hun at låse dørene.’

Een nat var jeg nået 30 m ned af vores heldigvis stille parcelhusvej og en anden havde jeg sat mig ud i skuret.

Charlotte

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.