Julekort – nogen gode idéer?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Julekort – nogen gode idéer?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter

Hej tøser

Jeg er allerede gået igang med at tænke på hvordan julekortene skal se ud, jeg eeeeelsker det 🙂

Har I nogen gode idéer, inden jeg køber mig helt fattig i min idé? 😉

Jeg har selv købt noget julekarton i panduro, og så tænkte jeg på at købe noget maling, så der kommer et håndaftryk bagpå noget hvidt papir, som jeg så klipper ud med en mønstret saks.
    Så skal der tages et julebillede af Rasmus og så bare en lille hilsen, og ja så måske lidt glimmer 🙂

Kh. Maria og Rasmus

Hej Maria!

Jeg synes det er en super idé du har fået dig. Her laver vi kalendere i stedet. Jeg har endda bestilt mine i udlandet fordi jeg synes det er pænere end dem Panduro har.

Vi har også allerede lavet nogle julekort. Det er sjovt – jeg troede at jeg var den eneste der allerede var begyndt på det… *lol*

Kh. Mel som synes det er en god idé du har

Hov Mel, kalendere? :-)))) Kan du sende et link?

God weekend 🙂

Kh. Maria

Anonym
    Gæst

Jeg plejer at tage billeder af ungerne og lave julekort på Bilkas hjemmeside. Med 3 børn som skal sidde stille kan det godt blive lidt af en udfordring, men pyt. Det plejer at blive nogle ret gode billeder. Fx fra skoven, haven eller andre steder. Synes at fotografjulekort er kedelige og upersonlige, så hellere lave dem selv. I år ved jeg ikke lige helt hvad vi gør når vi nu bor i USA. Tror nok at de fleste må nøjes med en e-mail og at Oldemor uden pc får et julebrev med billeder.

Ej hvor er det mærkeligt at tænke på jul når her er knap 30 grader og solskin….. men butikkerne herovre har de sidste par måneder haft julepynt og plastik juletræer til salg. I går så jeg et til 400$ som selv kører rundt- ja hvorfor ikke. Amerikanerne har godt nok mange sære ting !!

🙂 E

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.