Skulle vi se om det kunne lade sig gøre at mødes? ;-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Skulle vi se om det kunne lade sig gøre at mødes? ;-)

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter

Hej med jer

Skulle vi se om det kunne lade sig gøre at finde en dag vi kan mødes?
    Har I stadig lyst? 🙂

Kh – Maria og Rasmus 21/8

Hej Natascha

Nej jeg blev syg og vi var kun 3 der skulle mødes, så de droppede det. Jeg går til noget torsdag og fredag, så mandag er nok bedst for mig. Jeg kan godt mandag d. 28. Jeg er ligeglad hvor vi mødes.
    Vi kan godt være hos mig, hos en anden eller ude i byen?

Hej

Jeg synes, at det kunne være hyggeligt at mødes. Har flere gange prøvet at foreslå noget for os, der bor i Københavnsområdet.
    Mødtes I i december måned? Jeg kan huske at der var et indlæg omkring det. Jeg kunne bare ikke de datoer, der blev foreslået.
    Vi holder barnedåb d. 20 januar og har rimelig travlt indtil da, men jeg vil gerne mødes efter d. 20. Mandage og fredage er bedst for mig. Det kunne f.eks. være fredag d. 25. januar eller mandag d. 28. januar. Og hvor skal vi mødes?

Kh. Natascha og lillepigen

Selvfølgelig 🙂
    Vi andre har heller ikke mødtes før, super du kan og har lyst.

Maria

cill0014cill0014
    Medlem

Hej

Jeg har ikke været med til at mødes før, men vil meget gerne med, hvis jeg må.
    Jeg kan godt den 28. jan.

Cille og August (30/7)

Anonym
    Gæst

Louisa og jeg vil også meget gerne mødes….vi er ganske vist fra juliterminen, meeeen den 27. juli, så det er jo næsten august, så det håber jeg er okay.
    Mandag den 28. kan vi også. Og også om fredagen.
    Vi ses.

Bettina

idamaria83idamaria83
    Medlem

Hej,

vi vil også stadig gerne mødes, men vi skal starte til babysvømning på mandag…til gengæld kan vi alle de andre ugedage…

/Ida og Annika 310807

ClalotClalot
    Medlem

Jeg er også klar. Kan godt d. 28., det er kun onsdag jeg ikke kan.
    Kan vi evt. ikke mødes så du kan nå begge dele, Ida.

Hilsen Lotte og Esther 1708

idamaria83idamaria83
    Medlem

Det kunne måske godt lade sig gøre…er lige blevet lidt forvirret om, hvorvidt det godt nok er om mandagen, da der pludselig står på hjemmesiden, at der er holdstart torsdag d. 10., hvor der før stod mandag d. 7…skal da vist lige have ringet til dem…

Anyways, jeg har ikke bil, og er derfor ikke supermobil – jeg skal til babysvømning i Brøndby, og bor i Høje Taastrup, så der er allerede en del transport den dag. Hvis det er, kan vi evt. mødes herhjemme hos mig, som jeg før har tilbudt – så kan det blive v. 12-12.30-tiden. Måske lidt før. Nu har jeg jo ikke været afsted til babysvømning endnu, og ved jo derfor ikke, hvor lang tid det hele tager, og hvornår jeg er hjemme.

Men kan naturligvis vende tilbage, når jeg har været afsted 🙂

/Ida & Annika 310807

Hej Ida

Hvis det er for meget både at være til babysvømning (hvis det er om mandagen), så kan vi godt holde det hos mig, jeg bor i Brøndby 🙂 Du siger bare til.

idamaria83idamaria83
    Medlem

Hej Maria,

Det er sødt af dig, men ville faktisk bedre kunne overskue, hvis det var her, da Annika så er hjemme i vante omgivelser det meste af tiden og ikke både er ude til babysvømning og et nyt sted 🙂 hvis du forstår? 🙂

/Ida & Annika, der i øjeblikket tigerspringer…

Hej Ida

Selvfølgelig 🙂
    Du kan så lige give en tilbagemelding om du kan d. 28 🙂

Kh – Maria

idamaria83idamaria83
    Medlem

Jep…finder ud af det imorgen 🙂

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.