Gaaab sikke en nat.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Gaaab sikke en nat.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    TetrabrikTetrabrik
    Medlem

Ohhh sikke en nat vi har haft.
    Min kæreste var på besøg hos en kammerat igår og skulle først hentes omkring kl 1. Sebastian plejer at sove fra omkring kl. 23 også til kl. 3 hvor han så får en flaske for så at sove videre. Men igår måtte jeg jo tage ham op omkring kl 1 for vi skulle jo hente farmand. Uhhha det skulle jeg aldrig have gjort (eller jeg var jo nød til det) Sebastian blev lys vågen og kom helt ud af rytme. Han havde bestemt ikke tænkt sig at sove igen da vi kom hjem. Så han har været vågen hver time i nat… Ohhh jeg er helt ør i hovedet. Håber jeg kan få en time på øjet når han skal sove til middag. 🙂
    Mette og Sebastian 21/8

panicroompanicroom
    Medlem

Kender det godt, der skal intet til at bringe dem ud af deres rytme. Har også prøvet at skulle hente kæresten, men endte med at ringe og sige nej, at han måtte tage en taxa osv. fordi Julius gik helt bananas, fordi jeg puttede ham i autostolen. Det ville være noget andet, hvis man kunne køre rundt med dem i lift, men alt det frem og tilbage roderi gør dem vist lidt forvirrede… men det ville jeg sgu egentlig også selv blive tror jeg 😉

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.