Ang onsdag den 12 dec.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 Ang onsdag den 12 dec.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

Hej med Jer
    Hvor mange er vi der skal mødes onsdag den 12 dec?
    og hvad er vi blevet enige om?
    knus kristine og simon

ClalotClalot
    Medlem

Hvis I kan vente med at mødes til omkring kl. 12.30, så vil jeg gerne være med. Hvis ikke, så er det bare ok.

Lotte og Esther (1708)

ved ikke hvad i andre siger, personligt er det for sent for mig da jeg skl være i børnehaven kl 15 (til lucia tam tam)
    knus kristine

ClalotClalot
    Medlem

Det er okay med mig, I mødes bare, jeg kunne jo bare have deltaget lidt, da I bestemte dagen – no bad feelings.

Hilsen Lotte

Det er underordnet for mig hvad tid det bliver 🙂

Synes ikke rigtig der er nogle der overhovedet har meldt tilbage om vi skal mødes eller? For hvis vi kun er os tre kan jeg bare tage direkte til børnehaven så vi alle kan være med. Men det skal jo heller ikke være mig der bestemmer tidspunktet, det er hvad der passer flertallet 🙂
    knus kristine og simon

ClalotClalot
    Medlem

Come on – det var jer der startede med at finde en dag og tidspunkt, så det er jer der tager den endelige beslutning, og så følger jeg bare med hvis det kan lade sig gøre, og hvor skal det være?

Lotte

idamaria83idamaria83
    Medlem

Hej,

Så er jeg tilbage efter 1½ uge i jylland 🙂

Vi kan godt være hos mig stadigvæk. Vi kunne jo evt. flytte det til kl. 12? Og så kan en komme lidt senere og en anden gå tidligt? Jeg ved ikke, hvad I siger til det?

Vi kan som sagt godt være hos mig. Men kunne da være hyggeligt om der kunne komme lidt flere med?

/Ida og Annika 14 uger imorgen og nu døbt 😉

idamaria83idamaria83
    Medlem

det er fint nok med mig,
    måske slukke vi lave en mail liste så vi kan udveksle adresser eller?
    knus kristine som skal holde barnedåb på søndag og glæder sig til det er overstået 🙂

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.