godt ideer til mandelgave??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2007 godt ideer til mandelgave??

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    cill0014cill0014
    Medlem

Hej

Jeg skal købe årets mandelgave, og jeg kan bare ikke finde på hvad det skal være.
    målgruppe: fra 20 år til 88 år!!
    Det må ikke være noget usundt.
    Pris: må gerne koste omkring 200 kr, hvis det virkelig er noget man kan bruge.

Nogle ideer?

Cille

MiavsenMiavsen
    Medlem

Jeg står også for projekt mandelgave…

Jeg havde faktisk overvejet at give en ged 😉 Og så et lille stykke chokolade for at sikre mig at de fleste synes, det er sjovt at få mandlen!

Held og lykke

cill0014cill0014
    Medlem

Hej

Lidt sjovt, for den tanke har jeg også.

Cille

iceangeliniceangelin
    Medlem

er lige på besøg, men svarer alligevel.

vi har købt “årets mandelgave” i imerco. Den koster 100 kr. Skulle være egnet til alle aldersgrupper. Den er pakket ind så ingen ved hvad det er- heller ik mig :o)
    Den kan byttes.

Men jeg har aldrig prøvet det før, så er spændt på hvad det er. :o)

Anja

sommer06sommer06
    Medlem

Jeg læste lige i avisen i går at Mødrehjælpen må afvise halvdelen af dem der søger hjælp. Folk er nemlig så vilde med at købe geder til Afrika at de glemmer at der også i DK er børnefamilier der er afhængige af hjælp hvis ikke de skal have havregrød og pasta med tomatsovs og undvære gaverne juleaften. Bare en tanke.

http://www.mhj1983.dk/

Kh
    Dorte – som lige har støttet mødrehjælpen med 300 kr. og så nøjes med en lillebitte mandelgave

Her har vi de sidste par år givet en Trivail Pursuit trekant. Man kan få de forskellige oste i stor størrelse med spørgsmål der passer til ostens farve, og det er altid sjovt.

Så kan man evt. bruge den bagefter til når pakkerne skal åbnes. Svarer man rigtig på spørgsmålet, må man hente en pakke 🙂

Kristine – Septembergruppen.

I mandelgave sidste år gav jeg ris til en familie et eller andet sted i stedet for en ged c”) Synes det var list apropos vores risalamande og stadig i en god sags tjeneste c”)
    Christina

molly23molly23
    Medlem

har egentligt ikke nogen god ide som sådan. men et år kan jeg huske at vi fik en pakke med en mandel inden i.. ret så skuffende… men flot indparkning.. 😉

Jeg har tænkt mig at købe et skrabelod i år 🙂

ClalotClalot
    Medlem

Men tænk hvis nu de vandt 1 mill., så tror jeg at jeg ville blive ked af det;-)
    Jeg har nogen gange givet det til pakkeleg, men har da også tænk ved mig selv “tænk hvis nu…”, men det er god ide hvis man har nerverne til det:-)

Hilsen Lotte og Esther 17.08

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.