Jul samt gaver?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    EspelundEspelund
    Medlem

Hvad skal I juleaften?

Og hvad ønsker I jer til den lille samt jer selv?

Vi skal ud til Peter’s far og hans kone. Vi bliver vist kun os… En smule kedeligt. Vi plejer ellers at være rigtig mange. Men nu hvor den lille er kommet, så må man jo skiftes i mellem familierne 🙂
    Den skal nok blive rigtig hyggeligt alligevel.

Nå, men aner ikke hvad vi skal ønske os. Syntes vi har fået at hav af gaver. Gaver under graviditeten, så barsel, dåb og nu jul.

Det eneste jeg kan komme på er:
    Bogstaver i Dicte
    Gavekort til De kære børn, samt Næstved storcenter
    Tilskud til en kørepose

Hvad er forskellen på alle de poser der?
    Vosi, duni, kørepose osv?

VH
    Lykke og Dicte 270707

mor04og07mor04og07
    Medlem

hej.

vi skal holde jul her hos os selv, så kommer mine forældre, to brødre og den ene har 3 drenge, og så kommer min kusine med mand og to børn.

emil ønsker sig bla GEOMAG BABY, magnet legetøj til de små. og så de nye peter plys legeting, feks pop-op-honningkrukke og lys-og-lær telefonen…

charlotte.

LailahpLailahp
    Medlem

Hejsa

Vi tager til DK på 3 ugers juleferie og var jo lidt i tvivl om, hvordan vi skulle holde jul. Mine forældre har altid mulighed for at være hos en af mine brødre, mens mine svigerforældre er så uheldige at have et barn i USA og et i Grønland, så vi ville jo nok ende hos dem. Men så er vi så heldige, at mine forældre tilbød at holde jul for os alle hos dem, så det skal vi.

Til Leah ønsker vi os bl.a. en barnevognssele, bord og hynde til Tripp-Trapp-stol, spisegrej, babygynge, forskellige bøger osv. Det skal siges, at vi ikke har holdt barnedåb, da hun blot skal navngives, og vi har ikke planer om at holde en stor navngivningsfest.

Vi havde egentlig ikke tænkt os, at hun skulle have gave af os, men så fandt jeg denne hjemmeside: http://www.minpersonligebog.dk, så nu skal hun have sådan en.

kh
    Laila

mor04og07mor04og07
    Medlem

hej igen.

vi gav også emil en-personlig-bog, for et et par uger siden da han blev døbt.

Vi valgte den med ZOO,men blev noget skuffet. Synes det er en dårlig historie og meget ensformiget. Til vores ældste søn, valgte vi i sin tid den om PRINSEN, den er rigtig god. !!!

charlotte

LailahpLailahp
    Medlem

Tak for tippet. Vi vælger nok den med prinsessen så:-)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.